Favoritele lunii septembrie

Iată că în sfârșit a venit momentul și pentru favoritele lunii septembrie .
Sunt 4 la număr , dar cu greu m-am limitat doar la ele . Totuși m-am gândit să mai păstrez și pentru lunile următoare .
Mi se pare greu de imaginat că mi-a fost dificil să aleg doar 4 , având în vedere că nu am atât de multe produse cosmetice, plus că sincer , de când cu piciul nu prea am mai avut timp de mine , dar iată că se poate .

Acestea sunt favorile lunii :


  • Avon Care - Loțiune de corp cu lăptișor de matcă : O folosesc de când a apărut și încă nu m-am săturat de ea . Este una din loțiunile de copr preferate . Chiar dacă nu are un parfum extrem de plăcut , își face treaba foarte bine . Hidratează ( și eu chiar am nevoie de hidratare ) și calmează pielea după epilat . Da , cel mai des o folosesc după epilare . Acum , am observat că are un nou ambalaj ( ce-i drept e pe terminate a mea ) . În plus este la un preț special în această campanie : doar 12,99 Ron varianta XXL de 400 ml . În broșura online o puteți găsi aici
  • Catrice Camouflage Cream Corector Cremă - Am așteptat mult timp să-l achiziționez pentru că auzisem multe lucruri bune despre el . Se pare că nu m-a dezamăgit . Acopera bine , nu se strânge în liniile fine și rezistă suficient de mult . Eu l-am comandat de pe 1001cosmetice . De fapt , deja știți , pentru că v-am vorbit aici despre comanda mea la ei . Costă 14,5 Ron .
  • Beauty Blender Ebelin- Buretel pentru aplicarea fondului de ten - Îmi doream foarte mult un astfel de accesoriu. Din păcate nu-mi permiteam unul foarte scump , așa că imediat cum l-am văzut în DM l-am și luat . Și tare bine am făcut pentru că îmi place tare mult . Fondul de ten se aplică uniform , intra mult mia repede în piele . Nu lasă dungi și cu ajutorul lui tenul nu mai pare tenchuit . Este suficient de moale . Însă nu uitați să-l imbibați foarte bine în apă înainte de folosire . Sincer , am uitat cât costa , în orice caz până în 20 Ron . Dacă știți voi , aștept să-mi spuneți .
  • Apă micelară Garnier - A fost dragoste la prima aplicare . Tot am auzit vorbindu-se despre Apa micelară de la Garnier , așa că am decis să o încerc și eu . Da , îmi place . Elimină foarte bine machiajul ( chiar și cel rezistent la apă ) , hidratează și cel mai mult îmi place senzația de curat și de răcoare după aplicare . Un plus ar fi că nu are miros , un minus dacă intră în ochi ( spre exemplu când scapi mai mult produs pe dischetă ) provoacă o ușoară senzație de usturime. O puteți găsi în orice hypermarket sau magazine cosmetice .
Acestea au fost favoritele lunii Septembrie . Voi ce produse ați folosit din cele de mai sus . Se numără vreunul și pintre preferate voastre ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.