Jurnal de mamica : Reteta : Piure de banana , mar si nectarina cu iaurt

Când vine vorba de fructe piciul meu devorează tot . E înnebunit , mai ales după cel pe care vi-l voi prezenta azi . Este piureul lui preferat . Ar fi în stare să mănânce 3 castroane .



Iată de ce ingrediente aveți nevoie ( asta dacă nu v-ați dat seama din titlul )

  • un măr
  • o banană bine coaptă
  • o nectarina 
  • un iaurt
Eu nu apelez la blender când fac piureul de fructe așa că mărul și nectarina le dau prin răzătoare și banana o pisez cu furculița . Le amestec foarte bine în castronelul lui și adaug iaurtul . 
Si gata rețeta ( dacă se poate numi rețetă ) .

Lui îi place foarte mult această combinație și contrar aparențelor îi ajută și stomacelul .

Despre măr știm deja că se introduce încă de începutul diversificării . Nectarina se poate introduce între 6 și luni . Cât despre banană majoritatea o recomanda în intervalul 4-6 luni , alții spun că ar fi bine după 8 luni ( eu i-am dat de la 6 luni - diversificat la 4 luni și jumătate ) . La iaurt treaba sta cam la fel ca la banană . Unii îl recomadă de la 6 luni , alții după 8 luni sau chiar 10 luni . Personal i l-am întrodus pe la 7 luni .
Acestea fiind zise , cred că este o rețetă ce intră în categoria 7+

Cam așa arată castronelul după ce a mâncat cu mare poftă :



P.S. Nu uitați , fiecare aliment se introduce pe rând respectând regula celor 3 zile .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.