Jurnal de mamica - Retete - Ficatel de pui cu legume

Azi am să vă prezint o nouă rețetă foarte îndrăgită de strumful meu . De fapt mai degrabă vă impărtășesc cum am reușit eu să-l conving să manânce ficățel de pui .
După vreo 4 încercări eșuate , voiam să renunț . Aveam impresia că-l preparasem în fel și chip și pur și simplu nu ii place .
Până într-o zi , când m-am gândit să-l asociez cu legumele sale preferate .
Zis și făcut ...iată rețeta :



INGREDIENTE : ( cantitațiile le las la alegerea voastră - în funcție de cât știți că manâncă bebelușul vostru )

  • ficățel de pui
  • morcov
  • ardei gras rotund
  • dovlecel
  • ceapă
  • usturoi 
  • verdeață : mărar , pătrunjel
MOD DE PREPARARE :
Ficățelul îl puteți ține 2-3 ore în lapte , pentru a pierde din toxine și din gustul amărui , apoi se pune la fiert . Se lasă până începe să spumeze , se adună spuma . Schimbați apa și continuați fierberea . Pentru un plus de gust adăugați puțină ceapă și un cățel de usturoi .
Separat , fierbeți morcovul , adăugați și restul de ceapă ( dacă a mai rămas din ceea ce ați pus la ficățel ) . Când morcovul începe să se înmoaie adăugați ardeiul și dovlecelul .
La final adăugați puțin pătrunjel și mărar , acoperiți oala și mai lasăți 2-3 minute la fiert .
După ce au fiert , le scurgeți de apă . Eu scot ceapa ( din păcate bebe nu o agrează )
Puneți legumele în blender alături de ficățel și gata .
Atenție : ceapa și usturoiul adăugate în apă în care a fiert ficățelul nu se adăugă în piure .

Simplu , rapid și gustos .

Ficatul se recomandă în jurul vârstei de 7-8 luni . La început în cantități foarte mici .
Este foarte recomand în alimentația celui mic , deoarece conține fier .

Voi cum gătiți ficățelul pentru bebeluși voștri ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.