Nevoită să renunț

Din păcate mă simt nevoie să renunț la SuperBlog .
Deja am pierdut o probă , la una am întârziat o zi , o alta am înscris-o fix la 00:04 ( am depășit cu 4 minute termenul limită ) și acum sunt tare în urmă cu probleme .
Se pare că termenele acestea limită nu mi se potrivesc momentan . Cel puțin nu în ultima săptămână . Ba curățenie , ba mâncare ( zilnic pentru bebe ) , spălat , călcat , etc. Nu e ușor să menți cât de cât o casă de 3 camere . Soțul este mai mult la muncă , chiar și în weekend-uri .
Bebe este certat cu somnul în timpul zilei și vrea plimbat de mânuțe cu orele . De câteva zile e cam morocănos la mâncare . Stăm vreo 45 minute că să reușim să mâncam ceva .
Uneori am impresia că murdărește in 2-3 zile mai multe haine decât murdărim eu și soțul intr-o săptămână .
Când spun și eu că stau 30 minute liniștită fară să mă misc din pat pentru că bebe stă cu bunicul sigur se întămplă ceva . Ba îmi amintesc că am uitat să fac ceva , ba că nu mi-am dat seama cât e ceasul , ba bebe trebuie schimbat , plimbat , jughinit .
Și uite așa habar nu am când trece ziua . Azi dimineață nu eram sigură dacă e vineri , aveam impresia că e miercuri sau joi .
Nu este o tragedie , poate o să am mai mult timp la primăvară și să reușesc să-mi indeplinesc dorința de a merge la gală . Nu-mi place să mă grăbesc când scriu probe pentru acest concurs. Mereu scap greșeli . Uneori îmi dau seama că ar fi fost mai bine să scriu altfel . Las totul pe ultima sută de metri și din cauză că mă grăbesc , concentrarea scade . Vreau să am timp pentru idei deosebite . Să am timp să revizuiesc fiecare articol de mai multe ori .
Acum bebe are nevoie de toată atenția mea și îmi face o plăcere deosebită să îi pot aloca timpul meu .

În rest nu știu ce să mai zic . Încă mă întreb dacă a venit toamna sau iarna , pentru că e atât de frig . Ori am devenit eu mai sensibilă în ultima vreme .
A...și m-am săturat de ploaie .


2 comments:

  1. Nu-i nimic. Acusi vine editia de primavara. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e ! Atunci sper sa am mai mult timp liber !

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.