Pielea uscată nu are farmec

De când mă știu am avut probleme cu pielea . Am fost mereu acel copil sensibil . Imediat mă învinețesc , când mă ciupea un țanțar ziceai că era unul mutant , nu un "țânțar de rând" . Ca să nu zic , că pur și simplu nu pot sta la soare mai mult de jumătate de oră , pentru că mă înroșesc ca racul , mă ustură pielea îngrozitor și sufăr câteva zile . Caut umbra mai ceva ca un om care bântuie prin deșert de o saptămână .
Cea mai enervantă problemă era și este pielea uscată . Mereu am avut această problemă . Mică fiind , mama nu-mi dădea voie să folosesc produse cosmetice . Țin minte că îmi mai dădea cu Lapte Doina de la Farmec sau produse pentru bebeluși . Îmi spunea că nu are rost să folosesc tot felul de creme , pentru că mai târziu voi regreta .
Totuși eu aș fi vrut să găsesc un produs minune . Atât de minunat , încât să-mi rezolve problema și mama mea să fie de acord cu el .

Timpul a trecut , eu am crescut și deja eram pe cont propriu . Am încercat o mulțime de creme , care nu păreau să dea rezultat . Iarna , era teroare . Mâinile mele erau atât de uscate , încât crăpau și sângerau . Apelam la creme destul de scumpe , mărci străine , habar n-am de ce pe vremea aceea nu aveam incredere în mărcile autohtone și ieftine.
Cu timpul m-am maturizat și m-am convins că nu neapărat ce e foarte scump și e foarte bun , așa că am început să fac cunoștiința cu produsele românești de calitate .

Până la urmă am descoperit că cineva , a fost atent la dorințele și nevoie mele și a creat exact crema potrivită pentru mine , crema pe care și eu aș fi creat-o dacă aveam posibilitatea . Si da , este un brand românesc . Unul cunoscut de noi toți , un brand cu tradiție .
De Farmec cred că ați auzit , la fel și de Gerovital . Da , ei sunt cei care au creat crema perfectă pentru pielea mea sensibilă. Dacă această gamă nu ar fi fost creată în urmă cu mult de Prof. Dr. Ana Aslan aș fi crezut că mi-au furat ideea .
Probabil că acum vă întrebați despre ce gamă vorbesc .
Ei bine , este vorba de gama Gerovital H3 Derma+ . Probabil deja ați auzit de ea. Multe dintre voi cred că ati folosit , măcar o dată un produs marca Gerovital .



Însă azi vreau să vă vorbesc puțin despre Crema pentru piele uscată . Este una din preferatele mele .
Îmi place în primul rând pentru că nu are parabeni . Hidratează incredibil de bine și efectul ei durează . Este cremoasa , densă . Pielea rămâne catifelată . Are un miros plăcut , nu foarte persistent încât să deranjeze . Calmează pielea iritată după epilat . Hidratează chiar si pielea cu tendințe de descuamare . Vă spun din experiență .
De asemenea îmi place faptul că are pompiță , mi se pare mult mai eficient dozajul și mai ales este și igienic .
Raportul calitate-preț este unul ok din punctul meu de vedere , mai ales că are 500 ml .

Da , dacă aș avea posibilitatea să creez o cremă de corp pentru pielea uscată aceasta ar fi .

Acestă postare participă la SuperBlog 2016 .

1 comment:

  1. Felicitari pentru articol! Ai scris fain, dar mi-ar fi placut sa respecti tema probei si sa fii mai creativa, precum si sa ai mai multa grija la gramatica.

    Mult succes la urmatoarele probe!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.