Produse consumate Septembrie

Iată că în sfârșit a venit momentul să scriu și această postare legată de produsele pe care am reușit să le termin în luna ce tocmai a trecut . Ca de obicei , întârziată .
Nu sunt foarte multe produse , așa cum am mai spus în ultima vreme nu prea am avut timp de mine .
De data aceasta , am inclus și un produs pentru bebeluși , de care sunt foarte încântată .
Iată produsele :



Acum să vă vorbesc puțin despre ele . Cât mai pe scurt , pentru că vor urma review-uri pentru fiecare în parte .
Să începem cu cele 2 geluri de duș de la Nivea :

  • Gel de duș Nivea Honey & Milk , 250 ml - Gelurile de duș de la Nivea îmi plac foarte mult . Despre acesta pot să spun că miroase bine , este cremos , pielea rămâne catifelată . Nu face foarte multă spumă . Mirosul nu persistă timp îndelungat . Nu mai știu exact prețul , în jur de 7-8 lei
  • Gel de dus cremă Nivea Soft Care , 250 ml - Are mirosul clasic de Nivea , ce îmi aduce aminte de copilărie . Este un pic mai cremos decat Honey&Milk și mirosul persistă puțin mai mult . Hidratează . Au aproximativ același preț .
  • Fixativ Taft Ultra Strong - L-am cumpărat în perioada în care părul meu era mai rebel decât acum , stătea doar cum voia el . De aceea am ales unul mai puternic .Îmi place . Fixează părul fară să-l încarce . Miroase plăcut . În hypermarketuri costă în jur de 15-16 lei .
  • Spray parfumat cu flori de cireș Avon - l-am achiziționat în această primavară , dar uitasem de el . Îmi plac foarte mult aceste spray-uri . Sunt răcoritoare . Mirosul nu persistă pentru mult timp , dar efectul de răcoare face tot . În această campanie costă : 8,99 Ron
  • Sanosan Bath&Shampoo - l-am folosit încă de la început . Nu am avut probleme cu iritațiile , cu toate că ștrumful meu are o piele foarte sensibilă . Nu are un miros puternic , așa că dacă preferați produsele parfumate nu vi-l recomand . În același timp nu recomand produsele foarte parfumate când vine vorba de bebeluși . S-a întâmplat să îi intre și în ochi și nu parea să-l deranjeze foarte tare . Curață foarte bine pielea , nu rămâne pe piele și o catifelează . În farmacii costă în jur de 24-27 de lei ( depinde de farmacie ) . 
Acestea au fost produsele consumate luna trecută . 
Ce produse din cele enumerate mai sus folosiți ? Ce părere aveți despre ele ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.