Semnează și tu petiția " Dreptate pentru Mattias

Semnează și tu Petiția " Dreptate pentru micuțul Mattias "
Ieri aveam plănuite câteva postări.
De dimineață am avut treaba , iar spre prânz o vestă tristă m-a dat peste cap şi nu am mai avut chef de nimic.
Sunt membră pe câteva grupuri dedicate mămicilor . Pe unul dintre aceste grupuri am citit povestea unui băiețel de 8 luni.
Săptămâna trecută micuțul a făcut febră 39. Mămica a fost cu el la doctor , dar a fost trimisă acasă . I s-a spus ca febra este de la dinți ( 4 dinți sus )
Febra micuțului nu a scăzut. Mămica a mers din nou la medic. De data aceasta i s-a spus ca are roşu în gat şi posibil meningită. Antibiotice şi din nou acasă .
Starea lui s-a înrăutațit .Luni noapte copilul a avut convulsii cauzate de febra foarte mare . A ajuns la spitalul din Suceava. A fost resuscitat timp de o oră . Micuțul a intrat în comă .
Medici de aici erau depaşiți de situaţie , au refuzat să comunice cu mama. Aceasta a cerut ca bebeluşul ei să fie transferat la un alt spital , la unul Universitar .
După câteva ore bune , micuțul a fost transportat cu elicopterul la Spitalul Sf.Maria din Iaşi. Doar cel mic a plecat cu elicopterul. Mama a fost lasată în Suceava . S-a descurcat cum a putut mai bine să ajungă cât mai repede lângă puiul ei . Era singură , nemâncată și fară baterie la telefon.
Din păcate copilul s-a stins din viață în drum spre spitalul din Iaşi . A fost prea târziu pentru el .

Nu am cuvinte să exprim ce simt,pur şi simplu nu pot.

Cât de bolnav este sistemul medical din România ? Unde sunt medicii buni , cei care îşi dau interesul să salveze vieți ? Ce s-a întâmplat cu juramântul lui Hipocrate ? Cât durează să pui un diagnostic corect ? Câți oameni trebuie să moară ca să vindecăm acest sistem medical bolnav ?
De ce trebuie să moară un copil de doar 8 luni din cauza unor greşeli medicale , a unor medici nepăsători. Ce o să întâmple cu acești medici ? Vor continua să-și facă meseria ?
Fără să-mi săriți în cap !
Poporul român iese în strada pentru orice baliverne ! Oare suntem în stare să ieșim în stradă să susținem o astfel de cauză ? Din câte am înțeles sunt câteva mămici dispuse să protesteze ! Restul ?
Construim Biserici , cât mai multe . Cerem bani pentru construirea Catedralei Neamului . De ce nu se construiesc și spitale . De ce nu se face în așa fel încât medicii să nu plece în alte țări pentru că acolo sunt plătiți mai bine ?

Aș avea multe de spus , aș avea multe întrebări .

Vreau doar să vă rog să semnați Petiția " Dreptate pentru micuțul Mattias " . Până azi la ora 16:30 s-au strâns peste 23,000 de semnături . Însă e nevoie de mult mai mult . Rugați-vă și prietenii , familia să semneze .
Vă mulțumesc !
Petiția o puteți găsi aici .

Îngeraș scump Odihnește-te în pace !

Aici puteți găsi mai multe detalii despre acest caz și un interviu acord de mămică .

P.S. Dragă mămică , nu știu dacă vei citi vreodată această postare . Îmi pare sincer rău , nu am cuvinte . Nici măcar nu mă pot pune în locul tău , dar așa cum ți-am mai spus , trebuie să fi puternică .



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.