Ștampila săltăreață

Buna ,
Eu sunt Săltăreța . Sunt o ștampilă veselă . Am și un nume de familie : Colop . Familia mea este foarte mare , suntem împărțiți peste tot și fiecare dintre noi are un scop bine definit .
Eu locuiesc într-o grădiniță și îmi place foarte mult , pentru că aduc zâmbete pe buzele copiilor .
Curioși de ce îi fac să zâmbească ? Ei bine , haideți să vă arat o poză cu mine :

Așa e , că sunt o ștampilă tare veselă ? Bine , bine și un pic romantică .

Azi cei mici au proiect special . Ei trebuie să aducă zâmbetul pe buzele părinților și să le demonstreze cât de mult îi iubesc și o vor face printr-o felicitara creata chiar de ei .
Sunt niște copii foarte talentați și sunt sigură că proiectele lor vor fi foarte speciale . Îsi iubesc mult familiile acest lucru se va observa în creațiile lor de azi .
Momentan stau cumințică pe masa unde m-a lăsat Doamna Educatoare . Îi aștept pe copii să vină de la joacă . Au avut o mică pauză . Șunt inconjurata de hartie colorata , creioane și carioaci colorate , foarfece , lipisici si o multime de alte lucruri utile . Fără să fiu arongantă , tot eu voi fi în centrul atenției .
Sunt ușor de folosit și am un mesaj special . A da , am uitat să vă zic că sunt o ștampila ce a beneficiat de personalizare .
Copii m-au creat și trebuie să le mulțumesc , așa că nu mă supăr niciodată pe ei , oricât de des m-ar folosi . Sunt rezistentă .
Recunosc că uneori mă apucă amețeala de la atât de mult ștampilat , dar știu că o fac pentru o scop frumos .
Hei iată că au venit cei mici . Abia aștept să văd felicitările lor .
Felicitările sunt aproape gata . Așa cum mi-am imaginat , am fost în centrul atenției . M-au plimbat din mână în mâna , am sărit de zeci de ori pe hârtie alba sau colorată . De aceea mi se spune "Săltăreața " . Sunt puțin amețită , dar după ce pleacă acasa copii am timp să mă odihnesc . Mâine o voi lua de la căpăt . Sunt sigură că ei îsi vor aminti de mine și mă vor folosi în viitoarele lor proiecte .
Pe lângă faptul că sunt o ștampilă veselă , romantică , personalizată sunt și foarte folositoare .
Pare greu de crezut că o ștampilă cu un text atât de scurt poate aduce atât de multe zâmbete . Dacă și tu vrei să aduci zâmbete pe fețele celor dragi te invit să-mi mărești familia , să alegi ștampila care ți se potrivește .Eu voi rămâne aici , alături de aceste suflete frumoase și inocente .

P.S. : Să știți că felicitărilor celor mici sunt foarte frumoase . Părinți lor se vor bucura și vor fi mândri .

Această postare participă la SuperBlog 2016 .

1 comment:

  1. Cu cat e mai mare veselia printre stampile cu atat e mai bine pentru beneficiari. :)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.