Weekend în doi la Residence Hotels

În sfârșit eu și soțul meu ne-am hotarât să petrecem un weekend frumos . Doar noi doi , fără bebe . Pe el l-am lăsat cu bunicii .
Ce-i drept , eu am fost mai greu de convins , dar până la urmă am cedat . Aveam nevoie de o mică perioadă de relaxare . Mi se pare egoist să plecăm fară bebe , dar deh uneori sunt necesare astfel de momente , până la urmă suntem soț și soție și din când în când trebuie să ne mai alocăm puțin timp și nouă .
Ne doream să vizităm capitala . Am început căutările și așa cum ne-am așteptat exista o mulțime de variante de cazare în București .
Am găsit cazare la un hotel de 4 stele . Mi-a atras atenția din prima , așa că nu am stat prea mult pe gânduri , mai ales că au saună și jacuzzi . Să nu uităm de SPA . Dacă e vorba de răsfăț , răsfăț să fie .
Hotelul se numește Arc de Triomphe si este situat în aproprierea Arcului de Triumf .
L-am ales în primul rând pentru că în apropierea lui sunt multe locuri de vizitat , cum ar : Muzeul Satului , Muzeul Grigore Antipa , Parcul Herăstrău , etc.
În al doilea rând mi-a plăcut aspectul vintage al acestuia . Camerele sunt absolut superbe și fiecare are ceva aparte . De foarte mult timp îmi doream să merg la un hotel cu astfel de camere , voiam ceva mai aparte , diferit de ceea ce aveam acasă .Întreg hotelul are un aer elegant , impunător .
Am rămas surprinsă de când am intrat . Recepția este decorată cu mult bun gust . Iată :


Cât despre cameră noastră , pot să spun că a fost exact așa cum mi-am imaginat . Frumoasa , curată , aerisita și modernă . De fapt o combinație între vintage și modern .Camera era dotată cu Wi-fi , aer condiționat , recepeție 24 / 24 , cadă , prosoape , papuci , absolut tot ce ai nevoie pentru a te simți bine și pentru a te relaxa cu adevărat . Așa a arătat camera noastră .


Vineri seara am decis să mergem să ne relaxăm și să ne odihnim , pentru că sâmbătă ne propusem să mergem să vizităm orașul , trebuia să fim în formă . Așa că am stat puțin în unul dintre restaurantele hotelului : Bristo winw club & lounge . Liniște , atmosferă plăcută .


Dimineața am vrut să mâncăm tot la hotel . Aflasem că au mâncare foarte bună . De data aceasta am ales să mâncam pe terasă . Răcoarea dimineții ne-a înviorat . La fel și mâncarea . Dacă tot vorbeam de răsfaț , am comandat mâncare mai deosebită , ceva ce nu mâncăm zi de zi . Si tare bine am făcut . Totul a fost delicios .


Ne-am plimbat toată ziua . Am vizitat o mulțime de locuri . Așa cum era de așteptat am făcut și cumpărături . Ce-i drept mai mult pentru bebe , dar eram foarte încântată și abia așteptam să ajung acasă , să le spăl , să le calc și să văd cum îi vin . Da știu , în concediu mă gândeam la spălat și la gătit . Am scăpat repede de acest gând , până la urmă venisem să mă relaxez .
De data aceasta am mâncat în oraș . Am ales un restaurant cu specific românesc . Deh , soțul avea poftă de ciorbă de burtă și nu mai avea răbdare .
Seara ne-am hotărât să mergem la SPA . Abia așteptam să intru în jacuzzi . Pe lângă jacuzzi , am ales și un masaj de relaxare . Deoarece am optat pentru varianta "Petrece în cuplu " , am primit șampanie și căpșuni din partea casei .


Duminică am ales din nou să mâncăm la hotel . Am mai stat puțin în cameră și ne-am pregătit de plecare . Cu greu m-am despărțit de aceea camera , însă trebuia să mă trezesc și să realizez că visul s-a terminat .
Și îmi era atât de dor de puiul meu .
A fost o experiența frumoasă , romantică , pe care nu o vom uita prea curând .

Această postare participă la SuperBlog 2016 .

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.