Airsoft sau când viața bate filmul

De când sunt mică sunt pasionată de filmele de acțiune , mai ales " cele cu împuscături " ...
De câțiva ani , mi s-a pus pata că vreau să merg la un poligon de tir , ba mai mult cred că i-am tot repetat soțului ( de cel puțin 3 ori ) că vreau să merg . Din păcate nu am reușit să ajung , dar sper să reușesc să-mi îndeplinesc acest capriciu .

Nu am reușit să ajung nici măcar la paintball , ce-i drept nici nu am avut ocazia . Deh , majoritatea îmi spun că nu am eu ce cauta acolo , că sunt fată .
Eu le-aș spune așa .
- Ok la paintball nu pot să merg ! Dar oare la Airsoft , pot ?
Sunt absolut sigură că răspunsul va fi :
- Categoric , NU !

Ca să înțelegeți mai bine de ce consider că majoritatea m-ar considera un pic nebună , vă spun pe scurt ce înseamnă Airsoft .
Este un joc cu tentă militară ce are loc într-un cadru organizat ( locație special amenajată pe un spațiu privat ) ce simulează un conflict, utilizând replici ale armelor adevărate capabile să tragă cu bile solide din plastic de mici dimensiuni .
Deja îmi imaginez cum ar fi . Mi-ar plăcea să mergem mai mulți prieteni . Să jucăm băieți contra fete . Miza : dezamorsarea unei bombe . Echipa care ajunge prima la bomba și bineînțeles în care au rămas cei mai mulți membri teferi câstigă .
Ca totul să fie mai real , nu trebuie să lipsească echipamentul complet .
Și acum că să fiu , ușor feministă , fetele ies învingătoare . Dacă majoritatea fetelor sunt ca mine , ca biscuitele în dungă sigur nu o să ne fie greu să câstigăm . Mici și slăbuțe , suntem mai greu de nimerit și ne e mai ușor să ne ascundem . Cu toate acestea , jocul o să dureze ceva . Nimeni nu se lasă cu una cu două . Fiecare luptă pentru supraviețuire și pentru a deveni erou.
Nu știu ce o să facem cu vânătăile , dar asta este altă poveste . Vânătăile trec , dar amintirile plăcute rămân . Oricum eu sunt mereu vânătă pe picioare , deci nu ar fi o noutate .
Fetele câstigă .
Bonus : băieți fac cinste chiar dacă sunt ofticați că au fost bătuți de fete .

Scenari sunt multe , avem nevoie doar de multă imaginație , puțină îndemânare și rezistență la durere .
Să nu uităm de de echipamentul minim :  replică de airsoft, consumabilele aferente și un minim de protecție obligatorie asupra ochilor, ochelari speciali de protecție sau mască specială .



Chiar sunt curioasă cum vă imaginați voi un joc de Airsoft . Poate îmi dați și mie ceva idei ,așa că astept cu drag ideile voastre .
Te poti gândi chiar și la o scenă din filmul tău preferat !

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.