Black Friday la 1001cosmetice

Despre 1001cosmetice v-am tot vorbit pe blog . De la ei mi-am cumpărat deseori cosmetice , găsiți aici mai multe detalii . Au prețuri foarte bune în comparație cu cele de pe piață , sunt foarte amabili și livrează foarte repede.

Așa că vă anunț cu bucurie că în perioada 25 - 27 noiembrie are loc Black Friday cu reduceri de până la 70 % la o mulțime de produse .
Eu deja mi-am comandat și astept cu nerăbdare să ajungă .
Atenție în această perioadă termenul de livrare este de 7-10 zile , cel puțin prin Poșta Română așa cum am ales eu . Comenzile prin curier au prioritate .

Am găsit câteva oferte foarte bune și m-am gândit că ar fi util și frumos să le împart cu voi . Unele chiar merită din plin .


Acestea sunt doar câteva din ofertele extrem de bune din această perioadă . Sunt multe , din păcate nu am timpul necesar să vi le prezint pe toate , așa că vă învit să le vizitați site-ul și să profitați de reducerile aceastea .
Din câte am observat cele mai mari reduceri sunt la brandurile : Miss Sporty , Rimmel , Catrice , Essence , L'oreal și Max Factor


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.