Cele mai dorite jucarii de Black Friday de la Noriel

Multi dintre noi profită de aceste reduceri de Black Friday pentru a cumpăra cadourile de Moș Nicolae și/sau Moș Crăciun pentru cei mici .
Personal , ador jucăriile celor de la Noriel și mi-e tare greu să aleg ceva pentru cel mic , mai ales că se aproprie și ziua lui onomastică . Urmează să aleg 3 cadouri , dar totuși pare destul de dificil . Le-aș lua pe toate .
Iată o mică listă cu cele mai cumpărate jucării de Black Friday de la Noriel .
Acestea sunt doar câteva dintre cele mai apreciate jucării disponibile pe site-ul Noriel . Lista completă o puteți găsi aici
Nu uită că până pe 25 noiembrie 2016 la Noriel beneficiezi de reduceri de până la 70 % la jucării pentru băieți și fete , produse pentru bebeluși și haine copii . Întreaga ofertă de Black Friday o puteți consulta aici

Dacă sunteți curioși ce anume mi-aș dori să îi fac cadou piciului meu vă spun eu . Momentan am pus ochii pe 2 produse și săptămâna aceasta sper să reușesc să plasez comanda măcar pentru unul dintre aceste produse . Promit să vă țin la curent .
Probabil dacă îmi voi face timp să caut pe site voi găsi și alte minunății , dar momentan m-am oprit la acestea . Trebuie să mă mai gândesc la cadoul de Moș Nicolae .



A uitat să vă spun că în această perioada transportul este gratuit pentru comenzi de minim 150 Lei .

Vă învit să vedeți și catalogul cu ofertele de Crăciun de la Noriel .

3 comments:

  1. M-am amuzat vizitand siteul Noriel. :) La "jucarii pentru baieti" sunt cateva pe care le-as cumpara si pentru adulti. :))
    Faina si practica tricicleta spre care te-ai orientat. Va doresc sa reusiti ca de Craciun sa o cumparati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , din pacate jucariile au evoluat extrem de mult in ultima vreme . Trebuie sa invatam sa le selectam .
      Da si eu sper din suflet sa reusim sa ii luam tricicleta . Ar fi un cadou frumos si practic .

      Delete
  2. He, he! Tare greu e să alegem dintr-atâtea jucării frumoase, când piticii noștri le vor... pe toate! Începem negocieri grele cu Sara, atunci când vede reclamele de la tv, cu atâtea jucării fascinante. Unele.... mai că mi-ar plăcea și mie! :D
    Numai bine și multe bucurii!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.