Cumpărături Melkior

În urmă cu ceva timp , destul de mult timp aș putea spune am făcut o comandă la Melkior . Este una mică , foarte mică . Cu toate acestea eu am fost extrem de încântată și m-am bucurat enorm când a ajuns .
Iată comanda mea :


Am comandat 2 farduri de pleoape mate . Ca nuanțe am ales Desert Sand și Delicate Rose
Mi-am promis că îmi voi face o întreagă colecție de farduri mate . Cele sidefate sau metalizate pur și simplu nu-mi plac și nici nu mi se potrivesc . Momentan am ales să o iau încet cu doar 2 produse .



Am solicitat ambalarea de cadou și astfel cu 2 lei am putut să-mi aleg și mini portfadul transparent, Este micuț , dar este extrem de util atunci când nu ai foarte multe de cărat .
Pentru că am făcut cumpărături de minim 50 de lei , am primit cadou o perie de voiaj , de care m-am îndrăgostit . Este micuță , nu ocupă mult loc în geantă și descurcă bine părul . Din păcate am observat că această promoție nu mai este valabilă .


Sunt foarte mulțumită de farduri . Sunt suficient de pigmentate , rezistă pe pleoape și nu se strâng . Sunt puțin prăfoase , dar nu deranjant . Ambalajul este unul drăguț și profesional . Nuanțele se potrivesc bine cu cele de pe site . Să zicem că este o foarte mică diferență , dar depinde și de setările monitorului .
Mai multe detalii despre ele veți afla cât de curând , pentru că urmează un review despre fiecare în parte . Deocamdată încă le mai testez și vreau să vă împărtășesc părerea mea sinceră despre ele .

Dacă sunteți curioase cum vin ambalate produsele , iată câteva poze . Mie îmi place foarte mult metoda lor de ambalare . Simplă , practică și de efect .


Alături de produsele comandate , veți găsi și diverse pliante cu următoarele lor oferte și alte detalii legate de Melkior , scoala lor de Make up , etc. 
Iată și linkurile pentru produsele comandate :


Voi ce produse îmi recomandați ?

P.S. Azi sau mâine va urma un articol legat de promoțiile lunii noiembrie de la Melkior .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.