Gânduri la ceas de seară

În ultima vreme am cam lipsit pe blog . În general m-am chinuit cu postările de Black Friday , dar am renunțat rapid pentru că am realizat că reducerile nu sunt chiar reduceri în această perioadă .
De ce am lipsit ?
Pur și simplu nu am avut starea necesară , am avut o perioadă mai proastă .
În plus bebe deja merge de o mânuță ( de azi a început să meargă destul de bine și de o mânuța ) și spatele meu a avut de suferit , mai exact am fost cam înțepenită .😃 Dar faptul că piciul a crescut și deja merge în piciorușe mă face să mai uit de durere . Este un moment unic și extrem de frumos .
Am o mulțime de articole în așteptare și sper din suflet că în perioada următoare să am timp să vă bombardez cu ele : review-uri , articole în categoria " Jurnal de mămică " .
Luna aceasta nu v-am încântat cu Favoritele lunii și Produsele consumate . Aștept să adun mai multe produse consumate și voi scrie articolele în luna decembrie . Voi face pe 2 luni .
În rest aștept cu drag sărbătorile . Nu am mai fost de multă vreme atât de nerăbdătoare să vină Crăciunul . Este primul Crăciun pe care îl vom petrece cu bebe , acasă . Anul trecut am fost în maternitate . Așa cum deja știți am primit cel mai frumos cadou .
De asemenea abia aștept să ningă să ieșim la bulgăreală și la plimbare cu săniuța .
De săptămâna trecută am reînceput să creez bijuterii . Pentru cei care nu știți îmi place să realizez bijuterii . Vă învit cu drag pe pagina pe Facebook Annya Handmade și aștept cu nerăbdare părerile voastre .
Aș vrea să organizez un nou concurs pe pagina de Facebook , dar încă mă gândesc ce aș putea să vă ofer . Vreau să fie ceva util pentru toată lumea . Dacă aveți ceva idei , aștept comentariile voastre .
Cam atât am avut de zis azi , nu vreau să vă plictisesc , însă simțeam nevoia să mai împartdin gândurile mele cu voi .

P.S. Se oare că tema ( template-ul ) meu nu prea mai funcționează așa cum trebuie , prin urmare ar trebui să îl schimb cât de curând. Mi-e groază , dar deh dacă trebuie , trebuie .


4 comments:

  1. Iarna propriu-zisa va veni in Bucuresti pe la jumatatea lunii ianuarie...
    In copilarie venea zapada de la sfarsitul lunii noiembrie. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa ! Si ce ierni aveam atunci . Ger si multa zapada . Acum se pune un strat de zapada de 20 cm si e panica mare !

      Delete
  2. Sa vina zapada! :)
    Am vazut (pe pagina de FB) fotografiile bijuteriilor lucrate de tine: sunt minunate! Sunt nu doar frumoase, ci si elegante! Spor la lucru! Imi plac tare mult si "pluşurile" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa vina , sa iesim la sanius !
      Multumesc mult pentru aprecieri , ma bucur ca iti plac ! Da , sunt foarte haioase , am si eu Minion.

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.