Gel de dus crema crema Almond - Cien

De mult timp vă ameninț cu un review la acest produs . Pozele zac de ceva vreme în calculatorul meu . Dar uite că azi în sfârșit ii vine rândul .
Este vorba despre gelul de dus Almond de la Cien . Îl puteți găsi în magazinele Lidl . De fapt nu sunt sigură că acum se mai află printre produsele lor , din păcate în ultima vreme nu prea l-am mai văzut . Dar sunt sigură că o să-l revedem curând .
Despre el v-am vorbit puțin și în articolul despre produsele consumate ale lunii iunie .
Din câte îmi amintesc a făcut parte din colecția de Ziua Îndrăgostiților.
Da , așa e l-am cumpărat în februarie și l-am terminat abia în iunie . Nu pentru că nu mi-a plăcut , ci pentru că pur și simplu am uitat de el . Cu un bebe atât de mic , până și dușul e o adevărată probă de viteză , așa că mă spălam cu primul gel de duș pe care puneam mâna sau chiar și cu săpun . Depinde de cât de tare mă grăbeam și ce aveam mai la îndemâna .

În fine , nu despre asta este vorba acum .
Per total pot să spun că mi-a plăcut . Este un gel de duș bun , având în vedere prețul extrem de mic . În jur de 5-6 lei , nu-mi amintesc exact .



  • Mirosul nu persistă foarte mult timp 
  • Este mai degrabă un gel de duș nu o cremă de duș , nu are o cosistență foarte densă .
  • Catifelează pielea , dar dacă nu vă place senzația aceea uleioasă după ce vă spălați nu vi-l recomand .
  • Nu face foarte multă spumă , așa că dacă vă place gelurile de duș care fac multă spumă , din vă spun că nu vi-l recomand .
  • Curăță bine pielea 
  • Este foarte ieftin

Gramaj : 300 ml
Ambalaj : sticlă de plastic
Ingrediente :

Cam atât vă spune despre acest gel de dus .
Concluzia : pentru un produs atât de ieftin , chiar este bun și se merită .
Având în vedere că abia aștept să mai apară , înseamnă că mi-a plăcut . Promit să vă țin la curent .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.