Jurnal de mamica : Retete - Spanac cu piept de curcan

Eu urăsc spanacul . nu mi-a plăcut niciodată .
Cu toate acestea știu cât este de sănătos , așa că am decis să-l încerc pentru bebele meu . Se pare că îi place . L-am făcut în diverse combinații , azi o să vă prezint doar una dintre acestea .

INGREDIENTE : ( cantitațiile le puteți alege în funcție de preferințele celui mic și de cantitatea pe care o mănâncă în mod obișnuit )

  • spanac 
  • cartof dulce
  • praz 
  • ulei
  • piept de curcan
MOD DE PREPARARE :
  • Pieptul de curcan l-am fiert separat , în două ape .
  • Separat am înăbușit prazul în apă cu puțin ulei . După ce s-a înmuiat puțin , am adaugat cartofi . Am adăugat apă și i-am lăsat la fiarbă . Când cartofi au fost aproape gata am adăugat spanacul . L-am mai lăsat 4-5 mine .
  • Le-am blenduit împreună cu pieptul de curcan și gata .
TIPS 1 : Puteți să fierbeți separat cartofi împreună cu prazul și spanacul să-l opăriți pentru aproximativ 3 minute .
TIPS 2 : Eu folosesc spanac proăspăt - baby spanac . Îl găsiți în hypermarket-uri sau supermarket-uri . De obicei cumpăr đin Carrefour sau Kaufland .
TIPS 3 : Puteți înlocui cartoful dulce cu cel alb . 

Este o rețeță potrivită pentru 8-10 luni sau chiar 6-8 luni . Dacă ați introdus deja toate ingredientele meționate puteți încerca această rețeță .

Uneori noi îl mâncăm cu iaurt . Din nefericire din cauza dinților suntem cam morocănoși și pretențiosi . Important e că mâncăm absolut orice cu iaurt . 




No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.