Pana la 60 de ani , mi-as dori ...

Probabil că titlul articolului vă miră . Veți spune că sunt prea tânară să mă gândesc ce mi-aș dori să fac până la 60 de ani .
Da , am doar 28 de ani . Sunt încă tânără , dar timpul trece atât de repede . Părcă ieri eram un copil și mă jucam în fața blocului sau abia așteptam să încep liceul și să cunosc oameni noi .
Timpul a trecut , am devenit adult , mi-am făcut o familie . O familie de care sunt mândră .
De când a venit ștrumful mi-am dat seama de cât de repede a trecut timpul . Nici nu-mi vine să cred că mai are puțin și face un an . Noi îmbătrânim , ei cresc ca din apă .

Probabil vă întrebați ce mi-a venit să scriu tocmai acum despre acest subiect . Ei bine , m-am inspirat de la siropurile Yo , pentru că împlinesc 60 de ani . Sigur ați băut măcar o dată sirop de fructe . Ni-l făceau părinți cu sifon , apă minerălă sau chiar apă de la robinet . Țin minte că era atât de bun și aromat . Aș fi băut în loc de apă .

În fine , iar mă iau cu vorba și deviez de la subiect .Iată rezoluțiile mele de atins până la 60 de ani .
  1. Îmi propun să fac tot ce ține de mine să-mi pot vedea copilul ( sau de ce nu , copii ) , pe picioarele lui , la casa lui . Să aibă o familie frumoasă și iubitoare . Și bineinteles să-mi văd și să-mi cresc nepoții. Doar că acest lucru nu depinde doar de mine . 
  2. Să pot privi în urmă cu mândrie , să nu regret nimic din ceea ce am făcut până atunci . 
  3. Să mă pot retrage undeva la o căsuța mică , într-un loc liniștit , împreuna cu soțul . În fiecare dimineață să savurăm împreună o cafea bună și să depănăm amintiri . O căsuță unde să-mi aștept copii și nepoții
  4. Să nu-mi pierd niciodată speranța ca totul o să fie bine , să fiu la fel de puternică .
  5. Să pot vizita măcar 2 țări străine împreuna cu familia .

Cel mai important lucru , pe care ni-l dorim cu toții este să fim sănătoși , atât noi cât și toți cei dragi .Dacă ești sănătos și în putere le poți face pe toate . Dacă omenii dragi ție sunt bine lucrurile sunt și mai simple și frumoase .

Poate că aceste rezoluții se vor mai schimba pe parcursul vieții . Dacă mă întrebai la 15 ani ce vreau să fac cu viața mea până la 60 ani , cu siguranța răspunsurile ar fi fost altele .
Tu ce ai vrea să faci până la vârsta de 60 ani ?


sursa foto : https://www.facebook.com/YO-Sirop-de-Fructe-760773420706193/

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.