Review - Deodorant Spray Cien Hot Pink

A venit vremea pentru un review al unui produs pe care l-am prezentat în produsele consumate ale lunii iunie . Este vorba de deodorantul spray Cien Hot Pink . Îl găsiți în magazinele Lidl .



Sincer nu am prea multe de spus despre acest produs , dar totuși am să vă spun părerea mea pe scurt .

Per total îmi place , era un deodorant bun , mai ales că este foarte ieftin . Merită un loc în colecția noastră de deodorante .

AMBALAJ : Dop cu pulverizator
GRAMAJ : 200 ml
INGREDIENTE :



PLUSURI :

  • Are un miros plăcut și suficient de puternic 
  • Nu conține alcool 
  • Nu își schimbă mirosul la contactul cu pielea ( eu am o problemă cu unele parfumuri , își schimbă mirosul atunci când le aplic direct pe piele )
  • Nu irită pielea 
MINUSURI :
  • Lasă urme pe haine , dar nu foarte deranjante 
  • Oferă protecție doar câteva ore ( 3-4 ore ) , necesitând reaplicarea lui 
  • Conține aluminium
  • Îngălbenește hainele 
Per total îmi place . Este foarte util atunci când nu ai nevoie de protecție timp îndelungat . Momentan un alt spray este favoritul meu . Despre el vă voi vorbi cât de curând .

Voi ați încercat acest deodorant ? Cum vi se pare ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.