Review - Gel de dus cremos Nivea Creme Soft

Am o mulțime de review-uri în așteptare , așa că încerc să postez cât mai des astfel de articole .
Azi o să vă spun câteva cuvinte despre un gel de duș de la Nivea , mai exact Nivea Creme Soft .



Ador gelurile de la Nivea , sunt printre preferatele mele , tocmai de aceea ultima dată mi-am făcut un mic stoc de 3 astfel de geluri din game diferite .
De fapt , îmi plac produsele Nivea .

Acum să vorbim putin despre gelul de duș menționat

Gramaj : 250 ml / 500 ml / 750 ml
Ambalaj : Plastic
Ingrediente : 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Glycerin, Glyceryl Glucoside, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-7, Styrene/Acrylates Copolymer, Citric Acid, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone

Ce spun ei : 

Lasă gelul de duș hrănitor cu ulei de migdale să te invăluie cu spuma sa delicată, în timp ce parfumul discret îți răsfață simțurile.

Senzație de piele îngrijită datorită tehnologiei de îngrijire HydraIQ.
Curăță cu o spumă delicată, cremoasă.
Testat dermatologic.
pH neutru.
Produs disponibil în varianta de 250 ml, 500 ml și 750 ml.

Părerea mea :

Îmi place că pielea rămâne catifelată după fiecare duș și se menține în acest fel în jur de câteva ore ( menționez că eu am pielea foarte uscată .
Are un miros plăcut , discret , din păcate nu rezistă mult , în jur de 4-5 ore .
Este cremos și nu e nevoie de o cantitate mare de produs pentru a avea efect .
Nu face foarte multă spumă . Dacă vă place să vă învăluiți în spumă atunci când faceți duș , nu vi-l recomand .
Lasă o ușoară senzație uleioasă pe piele . Dacă sunteți la fel ca soțului meu și nu vă place această senzație , din nou vă spun că acest gel de duș nu este potrivit pentru voi .

Per total , este un gel de duș bun . Raportul calitate preț este ok .

Îl puteți găsi în orice hypermarket sau magazine cosmetice . Deasemenea îl puteți achiziționa și online. Vă las câteva linkuri .



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.