A inceput Campania 1 Avon

Fetelor vă anunț cu bucurie că azi a început Campania 1 / 2017 Avon .
Cele mai atractive oferte le puteți găsi în secțiunea SALE . Reducerile sunt substanțiale , așa că dacă merită să profitați .
Cele mai tentante oferte mi se par la Apa de parfum Perceive Oasis la prețul de 19,99 Lei și Apa de parfum Luck cu doar 34,99 Lei . Oferta este valabilă doar dacă ai avut o comandă de minim 150 de lei în campania precedentă ( Campania 17 ) .
De asemenea parfumul Imari Elixir are un preț special de lansare de doar 32,99 Lei .

Aceastea sunt doar câteva dintre ofertele disponibile în catalogul acestei campanii . Așa că îți recomand să stai comod și să răsfăiești broșura online . O poți vizualiza AICI . Sigur vei găsi oferte pe gustul tău . Catalogul este valabil în perioada 27.12.2016 - 18.01.2017 .

Sincer , tare mă tentează să plasez și eu o comandă luna aceasta . Am nevoie de câteva produse Avon și am observat că au prețuri bune .
Voi ce produse Avon îmi recomandați ?

Avon

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.