Crăciun fericit !

Printe cumpărături , sărmăluțe , piftie si alte lucruri , mi-am răpit puțin timp la ceas de seară pentru voi , cei care îmi citiți blogul , dar și pentru cei care îl vizitați pentru prima dată .
Vreau să vă mulțumesc că ați rămas alături de mine , chiar dacă nu am mai avut timp să mă ocup de blog în fiecare zi . Sper din suflet să rămâneți în continuare .

Acum nu-mi ramâne decât să vă urez Crăciun Fericit alături de cei dragi . Să vă bucurați împreuna cu ei de această sărbătoare magică . Nu , uitați Crăciunul înseamnă familie . Petreceți această zi cu ei .

Și nu în ultimul rând vreau să îi urez La mulți ani , ștrumfului meu . A fost , este și o să fie cel mai frumos cadou de Crăciun. Pentru cei care încă nu știu , băiețelul meu s-a născut chiar în ziua de Crăciun .
La mulți ani , minunea mea , să fi sănătos , fericit și să ne bucuri zi de zi cu zâmbetul tău molipsitor .

CRĂCIUN FERICIT , TUTUROR !


1 comment:

  1. La multi ani frumosi! Sarbatori fericite, un An Nou cu bucurii! :)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.