Favorite - Octombrie Noiembrie

Ei bine , a venit timpul să vă vorbesc despre produsele mele favorite din ultimele 2 luni . Produsele folosite cel mai des în ultima vreme .
Nu sunt multe , dar așa cum v-am mai spus de când stau acasă cu cel mic , folosesc doar produse stric necesare . Dar mi-am promis , că de luna aceasta să mă ocup mai mult de mine , să-mi creez o mică rutină .
Acestea sunt produsele ...



O să încep cu produsele de make-up .

Îmi toate rimelurile din gama Colossal , cel puțin până acum ( pe cele noi apărute încă nu le-am încercat ) . Îmi place pentru că oferă volum genelor fară să le încarce . Ador faptul că periuța este mare , cu toate că devine dificil să aplici rimel de genele de jos sau cele din colțuri . În două straturi este potrivit pentru un machiaj de seară .
Este pudra mea preferata . De când am descoperit-o nu am mai renunțat la ea . Nu încarcă tenul , matifiază și fixează foarte bine corectorul sau fondul de ten . Eu o am în nuanța 001 Transparent . În plus mi se pare potrivită pentru orice tip de ten .
A fost printre primele produse cumpărate de la Lady's . Toate cele 6 culori sunt mate , de fapt acest lucru m-a atras în primul rând . Nuanțele sunt frumoase , pigmentate și rezistente . Nu sunt prăfoase și sunt perfecte și pentru blending .
Nu am folosit-o niciodată pentru picioare . Pentru mâini e geniala . hridatează , întră rapid în piele și mai ales are un miros extrem de frumos . Mirosul persiștă destul de mult . Din păcate în catalogul curent nu este disponibilă , Îmi doream foarte mult să o recumpăr pentru că este pe terminate .
Faptul că îmi plac gelurile de duș de la Nivea știți deja . Creme Care este unul dintre preferatele mele , are mirosul specific Nivea ce persistă câteva ore . Hidratează și catifelează pielea . Aleg variantele de 250 ml deoarece mă plictisesc repede de un miros .

Voi folosiți aceste produse ? Vă plac ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.