Nu-mi vine sa cred ca a trecut un an

Da , pur și simplu nu-mi vine să cred că a trecut un an . Habar n-am când a trecut timpul .
sursa foto : pozitivehope.files.wordpress.com
Anul trecut pe vremea aceasta încă eram în maternitate cu bebe . Avea doar 2 zile . Era atât de mic și firav , încât ne era teamă să-l ținem în brațe . Uneori aveam impresia că-l voi strivi . Cu toate acestea era atât de frumos și dulce și l-aș fi ținut în brațele mele cât era ziua de lungă .
Recunosc eram speriată , de fapt ce proaspătă mămică nu este în primele zile .
Îmi era puțin teamă de cea ce urmează . Aveam împresia că nimic din cea ce fac nu este bine , că nu știu nimic și mă întrebam oare cum o să descurc .

Timpul a trecut și temerile s-au mai diminuat . Am trecut cu bine peste multe etape ale vieții lui , ale vieții noastre . Știu că vor urma multe altele și sper din suflet să le depășim cu același succes .

Nu-mi vine să cred că ștrumful meu are deja 1 an . Nu știm când a crescut atât de repede . Probabil că și faptul că ne-am bucurat de fiecare moment împreună a făcut acest lucru posibil .
Este un copil vesel și foarte activ și stând cu el nici nu îți dai seama când trece timpul . Doar noaptea parcă trece mai greu , când bebe pur și simplu refuză să doarmă . Sau dimineată pe la 5-6 când avem chef de vorbă , de jughinit , "de făcut ca indienii" . Totuși chiar și aceste momente sunt extrem de frumoase și cu siguranța vor rămâne mult timp în gândurile și inimile noastre .

Nu voi spune că e ușor să fi părinte , pentru că aș minți , dar este frumos , extrem de frumos . Frumusețea de a fi părinte , compesează toate greutățile.

În altă ordine de idei , vreau să vi învit să participați la Giveaway organizat de mine pe pagina de Facebook . Este mai degraba un mini giveaway , dar vă promit solemn că vor urma și altele .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.