Oferă-i un cadou cu tradiție

Este decembrie , luna cadourilor .  Luna în care ne relaxăm și ne bucurăm alături de cei dragi .
Eu abia aștept să ofer cadouri celor dragi , să petrec clipe frumoase alături de ei .
Din păcate , rămân în pană de idei când vine vorba de alegerea cadourilor . Am idei , dar imediat mă răzgândesc pentru că mi-e teamă că nu e cel perfect , apoi revin la aceeași idee și tot așa .

Totuși sunt hotărâtă în privința unui cadou . Știu ce i-aș lua o soțului meu : o sticlă de vin cu tradiție de Vincon . Încă nu știu din ce gamă să aleg vinul : Comoara Pivniței sau Oenoteca .



Lui îi place vinul alb , eu îl prefer pe cel roșu . Un lucru este cert , la amândoi ne place demisec sau demidulce .
Dacă aș fi un pic egoistă , aș alege un vin roșu , pentru că nu-i așa " Vinul roșu e bun pentru femei , dacă-l beau bărbații . De fapt , ce mai contează cine îl bea ,deja toată lumea știe că vinul roșu e cel mai folosit afrodiziac din lume .
Aș alege un Cabernet Sauvignon , alături de o friptură de porc bine gătită și am fi doar noi 2 , eu și soțul meu . De foarte mult timp nu am mai petrec câteva momente de liniștite doar noi , savurând un vin bun . Vorbim , râdem , ne aducem aminte de clipele frumoase...restul e tabu .

Poate vă întrebați de ce aleg un vin de la Vincon . Ei bine vă spun doar atât : în ultimii 10 ani au adunat peste 350 de medalii . În acest fel , știu sigur că indiferent de cât de nepricepută sunt , voi alege un vin cu adevărat deosebit .
Dacă vă întrebați cum se face un cadou frumos : iată și răspunsul : https://www.youtube.com/watch?v=TG5nYlLxg3w



Și voi puteți face cadou o sticlă de vin cu tradiție . Un asemenea cadou , cu siguranța o să fie apreciat .
Eu sunt tare curioasă ce tip de vin ați alege ! În cazul în care nu sunteți hotărâți , AICI găsiți detalii despre fiecare vin în parte .

2 comments:

  1. Oooo! Cand vine vorba despre cadouri... sunt intre campioni la nehotarare. :)
    Acum, daca voi dori sa cumpar vin, voi sti ce sa aleg, in sensul ca nu ma voi invarti pe langa rafturi sa ma gandesc si razgandesc. :)
    Zile fericite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bine că facem parte din aceeași echipa ! :)
      Într-adevar au vinuri foarte bune . Tot ei produc si vinul Beciul Domnesc , unul dintre preferatele mele !

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.