Produse consumate Octombrie - Noiembrie

Luna trecută nu am apucat să postez articolul despre produsele terminate sau mai bine zis vazând că sunt puține am zis să îl amân pentru această lună .
Zis și făcut . Am reușit să adun câteva . Din păcate nu am niciun produs de make up , dar luna viitoare cu siguranța voi avea .
Curioase să vedeți produsele ? 


Acum să vă spun câteva cuvinte despre fiecare în parte . După cum știți vor urma review-uri în care vorbesc mai pe larg despre aceste produse .
 Preferatul meu . Cred sunt la sticluța cu numărul 3 sau chiar 4 . Abia acum am reușit să renunț la el în favoarea unui alt șampon tot de la Syos . Îmi place mirosul , nu îngrașa părul , îl lasă mătăsos și ușor de pieptănat .
Pur și simplu m-am îndrăgostit de spray-urile de la Gerovital . Au un miros plăcut care persistă și chiar protejează împotriva transpirație . Nu irită și lasă urme . Vi le recomand din toată inima.
Am folosit-o pe toată durata sarcinii . Nu am nicio vergetură , dar sunt conștientă că ține și de pielea fiecăreia dintre noi . O aplicam mai ales atunci când mă mânca burtica și mă calma . Singurul lucru care nu-mi place este mirosul , dar până la urmă important e că și-a făcut treaba .
Mi-a plăcut , lasă pielea catifelată . Nu prea aveam eu răbdare să o las să acționez 20 de minute , cu toate acestea îsi facea efectul . Nu-mi place pentru că atunci când începe să se usuce strânge piele într-un mod mai neplăcut față de alte maști de acest gen .
Nu pot spune că se numără printre preferatele mele . Este destul de dens , exact cum trebuie să fie un unt de corp .Cu toate acestea intră în piele destul de greu . Trebuie să masezi temeinic , altfel de trezesti că lucești mai ceva ca un glob . Mirosul este plăcut , clasic . 
L-am achiziționat asta vară pe vremea când tenul meu începuse să se bronzeze și fondurile de ten pe care le aveam erau prea deschise . Voiam doar să-l combin cu cele pe care le aveam deja și nu-mi doream să fie foarte scump . Este ok , are putere de acoperire medie , nu încarcă tenul . Nu rezistă foarte mult. Chiar dacă îl setezi cu o pudră după câteva ore începe să dispară . Combinat cu alt fond de ten , merge de minune . 
Acum are un nou ambalaj .

Acestea au fost produsele consumate în ultimele 2 luni . Așa cum v-am obișnuit vor urma review-uri pentru fiecare în parte .
Voi folosiți sau ați folosit aceste produse ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.