Recomand cu drag Blogalinitiative

De-a lungul timpul v-am tot vorbit despre SuperBlog și Blog Awards , dar spre rușinea mea am uitat să vă povestesc despre Blogal Initiative .
Sincer , în ultima perioadă această platformă de concursuri pentru bloggeri a devenit preferata mea .

sursa imagine : blogalinitiative.ro/


Iată de ce ...
Îmi plac probele pentru că te îndeamnă la creativitate , pentru că ating subiecte deosebite , nu trebuie să adaugi 3-4 linkuri ( unul este suficient ) .
Uneori poti alege între 2 teme , astfel încât articolul să fie pe gustul tău și al cititorilor și mai ales să te reprezinte .
Poate că anumite persoane vor spune că sunt prea putine probe , însă mie îmi place acest lucru . Nu obosești cititori cu tot felul de articole sponsorizate .
Întodeauna ți se răspunde promt la întrebări , fie că le trimiți prin email , fie folosind formularul pentru comentarii .
Din când în când au campanii cu premii garantate și vă spun din sursă sigură că premiile chiar sunt primite . Spre exemplu ultimul premiu garantat , câstigat de mine este un set de cuțite ceramice .
Aduni puncte pe care le poți folosi în GiftShop . Pe scurt poți transforma punctele în produse
Pentru că tot am ajuns la puncte , mi se pare foarte interesant faptul că o ediție durează în medie 4 luni , moment în care clasamentul se resetează . Astfel fiecare blogger are șansa să afirme . Atenție însă , se punctele se resetează , așadar trebuie să le folosești în Gift Shop .
Poți aduna acumula puncte în diverse moduri : participând la campanii , afișând pe blogul tău widgetul Blogal Initiative , pentru recomandarea unui blogger . Primeșți puncte chiar și pentru simplu fapt că postezi zilnic pe blogul tău .
Te poți înscrie în Campionatul Local , dar și în cel local . Spre exemplu : București , Sibiu , Bacău < Cluj , etc.
Nu o să mă mai lungesc cu vorba , AICI puteți găsi toate informațiile necesare .

P.S. Ca tot am vorbit despre cum poți acumula puncte : dacă dai click pe bannerul de mai jos primești 20 de puncte în momentul în care participi la prima campania . Sau poți poți completa rubrica "Ce blogger ți-a recomandat să te înscrii cu adresa blogului meu sau cu Ana-Maria Dan - annya20.blogspot.com [1469] .
Pentru că și eu voi primi 20 de puncte , îți mulțumesc .



Abia aștept să citesc articolele voastre .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.