Review - Apa micelara Garnier

Așa cum v-am promis o să vă bombardez cu review-uri , așa că azi a venit vremea pentru un nou astfel de articol .
Azi o să vă spun părerea mea despre Apa Micelară pentru ten sensibil de la Garnier .



Apa micelară Garnier a fost inclusă și în favoritele lunii septembrie și așa cum am spus și acolo a fost dragoste la prima aplicare .

AMBALAJ : sticla de plastic ( transparentă )
GRAMAJ : 200 ml / 40 ml 
TERMEN DE VALABILITATE : 6 luni de la data deschiderii
INGREDIENTE : 



DESCRIEREA OFICIALĂ :

Skin Naturals: Apă Micelară pentru ten sensibil

Cel mai simplu mod de îndepărtare a machiajului și curățare a tenului. Descoperă Apa Micelară Garnier Skin Naturals: o soluție, o dischetă demachiantă, o singură mișcare. O nouă generație de demachiant inteligent pentru toate tipurile de ten, chiar și pentru cel sensibil.
Testat dermatologic și oftalmologic.

4 motive pentru a alege Apa Micelară Garnier Skin Naturals:

Utilizare multiplă: curăță, îndepărtează machiajul,
Calmează orice zonă a feței: ten, ochi, buze.
Delicată: fără parfum, nu necesită clatire.
Format mare: 400ml = 200 utlilizari.
Mai multe detalii găsiți pe site-ul Garnier .

PĂREREA MEA :

PLUSURI :
  • Nu conține alcool ;
  • Nu are miros
  • Curăță foarte bine tenul , chiar și machiajul mai rezistent ;
  • Hidratează și conferă tenul o senzație de răcoare ;
  • Nu irită pielea , nu ustură 
  • Are puține ingrediente , spre deosebire de alte ape micelare ;
  • Nu lasă senzație de piele uleioasă și nu necesită clătire ;
  • Preț accesibil 
MINUSURI :
  • Provoacă usturimi dacă întra în contact cu ochii . În zona ochilor nu vă recomand să îmbibați discheta cu prea mult produs , pentru a evită să vă intre în ochi .
  • Sistemul de dozaj - uneori curge mai mult produs decât este nevoie , dar se rezolvă cu puțină atenție .
De când am descoperit apa micelară nu prea mai folosesc alt demachiant . Adevărul este că în general apelez la un machij discret .
Deoarece curăță și hidratează tenul o folosesc chiar și atunci când nu sunt machiată . Mai ales acum pe timpul iernii când tenul meu se usucă foarte tare . În general apelez la ea când nu am timp sau îmi este lene sa folosesc un gel de curățare .

O găsiți în toate hypermarket-urile , supermarket-uri sau maginele de cosmetice . Prețul variază : între 19 și 23 de lei ( 400 ml )
O puteți achiziționa și online . Așa cum v-am obișnuit iată și câteva linkuri ( varianta de 400 ml )

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.