Review - Buretel machiaj Ebelin

Din momentul în care am auzit de Beauty Blender-ul de la Real Techniques , mi-am dorit foarte mult un astfel de produs . Din păcate prețul mi se pare unul extrem de piperat , cel puținul pentru buzunarul meu . Așa că am căutat alternartive mai ieftine .
Cel mai mult mă mulțumeste buretele pentru aplicarea fondului de ten Ebelin , despre el vă voi vorbi azi .


Per total îmi place , își face treaba destul de bine spre foarte bine având în vedere prețul acestuia .
În cazul în care încă nu știți să folosiți acest burețel , vă spun că înainte de folosire trebuie să-l umezi sub jetul de apă , îl stoarceți foarte bine și apoi treceți la treaba .

PLUSURI :

  • Vârful este foarte util pentru zona de sub ochi . Poate fi folosit cu succes pentru aplicarea anticearcănului .
  • Textură densă , fină , nu este tare și poros
  • Preț accesibil 
  • Oferă acoperire medie , naturală ; așadar nu-l recomand persoanelor ce îsi doresc o acoperire foarte mare .
MINUSURI :
  • Se curătă foarte greu și rămâne pătat .
  • Este destul de sensibil , necesitând atenție sporită atunci când îl stoarceți .
  • Absoarbe destul de mult produs .

Eu îl spăl cu apă călduță și săpun sau șampon . Vă recomand un produs care nu face multă spumă , pentru că se limpezește destul de greu .
Cel mai bine aplică anticearcănul , nu încărcă zona , oferă un aspect natural , ajută enorm că produsul aplicat să nu rămână în liniile fine .
Că să vă faceți o mică idee , despre cum se curăța și cât de mult își mărește volumul , iată o poză .



Îl găsiți în magazinele DM . Costă în jur de 17 lei . Đin păcate am observat că nu îl au mereu în stoc . Aș vrea și eu să-l cumpăr din nou , să am unul de rezervă .
Voi folosiți acest burețel , cum vi se pare ? Dacă știți și alți bureței mai buni decât acesta la un preț accesibil aștept cu drag sugestiile voastre .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.