Review - Corector Catrice Camouflage Cream

În sfârșit postez un review al unui produs. de machiaj . În ultima vreme am cam neglijat acest tip de produse .
Este vorba de Catrice Camouflage Cream pe care l-am cumpărat deoarece am observat că este foarte lăudat în blogosferă și chiar aveam nevoie de un corector bun .



Deja știți că îmi place , pentru că l-am inclus în favoritele lunii septembrie .
Sincer nu mă așteptam să fie atât de ok , nu știu de ce dar de multe ori am o teamă să încerc produsele lăudate , știți voi vorba aceea " La pomul lăudat să nu te duci cu sacul ! " .


Să începem ...

AMBALAJ : plastic , capac transparent cu filet
GRAMAJ : 3 g
INGREDIENTE : RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CERA ALBA (BEESWAX), PETROLATUM, SILICA, TALC, PARAFFIN, PROPYLENE GLYCOL STEARATE, OZOKERITE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, ISOPROPYL ISOSTEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), ALLANTOIN, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, ASCORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
VALABILITATE : 6 luni de data deschiderii.

PLUSURI :

  • Acoperire medie spre mare a imperfecțiunilor : pete , capilarele sparte ;
  • Este potrivit și pentru zona de sub ochi , acoperă foarte bine cearcănele ;
  • Este cremos 
  • Ambalajul este elegant , un mare plus pentru capacul transparent , atfel încât poți vedea nuanța și textura produselui fară al desface ;
  • Rezistență foarte bună , mai ales dacă este fixat cu pudră
  • Poate fi aplicat în mai multe straturi , dar trebuie întins foarte , foarte bine ;
  • Se aplică la fel de bine și ușor indiferent dacă folosiți degetele , pensula sau burețelul ;
  • Raportul preț calitate .
MINUSURI :
  • Trebuie să insisti puțin și să-l întinzi foarte bine pentru a nu se strâge în liniile fine 
  • Daca vreți să-l aplicați în zona de sub ochi , aceasta trebuie să fie foarte bine hidratantă , altfel nu se extompeaza și se strânge . Pentru zona de sub ochi vi-l recomand pe cel lichid .
  • Este disponibil doar în 2 nuanțe și din păcate nuanța cea mai deschisă nu prea se potrivește pentru un ten foarte alb .
Că vă faceți o idee despre puterea de acoperile . Am folosit o cantitate foarte mică de produs . Am aplicat-o cu degetele .


Eu îl am în nuanța 010 Ivory , potrivită pentru ten cu nuanța medie ( eu am tenul foarte alb și nu prea mi se mai potrivește acum iarna ) . Nuanța 020 Light Beige este potrivit pentru ten închis la culoare . Cu toate aceste se adaptează cât de cât nuanței tenului .
Vă recomand să-l aplicați fie cu degetele , fie cu burețelul și să tapotați foarte bine .



Concluzie : este un corector bun cu o acoperire medie la un preț foarte bun .
Am observat că în magazinele online este puțin mai ieftin . Eu l-am cumpărat de AICI . Din câte am observat , este la un preț mai mic față de alte magazine

2 comments:

  1. Buna! Imi poti recomanda un corector anticearcan ptr ten uscat? Am tenul foare uscat si orice aplic se vede urat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai nevoie de un corector hidratant , spre exemplu Avene Hydrance , Fake-up de la Benefit . Totuși cel mai important este să folosești un exfoliant ( maxim de 2 ori pe saptamana ) , crema hidrantă atât seara cât și dimineața . Cu timpul o să observi diferența .

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.