Review - Deodorant Gerovital H3 Pearl cu Acid Hialuronic

Iată un produs pe care l-am tot lăudat . L-am recomandat tuturor prietenelor mele . Aș putea spune că în sfârșit am găsit un deodorant care oferă cam tot cea ce-mi doresc .
Este vorba de Deodorantul Antiperspirant H3 Pearl Woman cu Acid Hialuronic . 



Îmi place mult , în special pentru că oferă protecție împotriva transpirației și mirosului neplăcut . Mai mult decât atât , parfumul chiar persistă câteva ore bune ( 6-7 ore ) . Uneori dacă nu transpir prea rău rezistă de dimineață până seara .

AMBALAJ : recipient metalic cu pulverizator
GRAMAJ : 150 ml
INGREDIENTE : 
BUTANE, ISOBUTANE, PROPANE, ALUMINUM CHLOROHYDRATE, CYCLOPENTASILOXANE, AQUA, C12-15 ALKYL BENZOATE, FRAGRANCE/PARFUM, OCTYLDODECANOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYGLYCERYL-10 DIISOSTEARATE, GLYCERIN, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, TRIETHYL CITRATE, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYALURONATE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, CITRONELLOL, GERANIOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL (LILIAL)
VALABILITATE : în funcție de lot ( înscrisă pe ambalaj )
MOD DE UTILIZARE : A se agita înainte de utilizare ! Pulverizaţi de la o distanţă de 15 cm direct pe piele!



CE SPUN EI :

Formula delicată cu pielea, oferă protecţie sporită împotriva transpiraţiei, o senzaţie confortabilă, de piele catifelată. Acidul hialuronic e cunoscut pentru efectul intensiv hidratant acționând dual, prin refacerea rezervelor hidrice din piele și diminuarea pierderilor transepidermale.
Un deodorant cu note dulci și rotunde, potrivit pentru femeile romantice și caline. O combinație unică de parfumuri fructate și florale, Pearl are la bază un miez vanilat intens, alături de note discrete de rom și mosc pentru un plus de seducție și frumusețe.
Protecţie sporită. Fără urme albe sau galbene.

PĂREREA MEA :

PLUSURI :
  • Protejează împotriva mirosului neplăcut
  • Mirosul persistă mult timp ( 6-7 ore )
  • Nu lasă urme albe sau galbene
  • Nu irită pielea
  • Se poate aplica chiar și după epilat 
  • Hidratează pielea , după aplicare rămâne catifelată 
  • Nu se transformă în pudră , nu rămâne pe piele
  • Se curăță ușor de pe haine ( în cazul în care din greșeal v-ați pătat în momentul aplicări )
  • Nu conține , parabeni , alcool sau triclosan
MINUSURI :
  • Cu toate că nu rămâne pudrat la subraț , este destul de prăfos , așă că recomand să-l aplicați intr-o cameră bine aerisită .

Da , până acum am găsit doar 1 minus . Momentan sunt la al doilea produs . Dacă între timp îmi mai schimb părerea o să vă anunț.

Îl găsiți în hypermarketuri sau magazine de cosmetice . Prețul variază între 9,5 lei și 12 lei .
Sau îl puteți achiziționa de pe site-ul Farmec cu 10,8 Ron 

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.