Trebuie sa te ridici indiferent de probleme

În adolescență eram foarte timidă și reținuță . De multe ori îmi era teamă să preiau inițiativa sau să spun ce gândesc .
Ușor , ușoar am crescut și am început să prind curaj .
Însă , la un moment dat viața mi-a dat o lovitură cruntă . Mi-a răpit cea mai dragă persoană , după o lungă perioadă de agonie .
Săptămâni întregi dormeam de la 2-3 noaptea până la 6 dimineața . Până la 7 eram de veghe , apoi plecăm la muncă . Ajungeam acasă între 6 și 8 seara și o luam de capăt . Erau zile în care nu prea apucam să mânănc sau pur și simplu uitam .
Plângeam atunci când nu mă vedea nimeni . Am plâns până nu am mai avut lacrimi , la propriu . Făceam toate lucrurile de zi cu zi , din inerție .
A trebuit să iau cea mai grea decizie din viața mea . Tu ce ai face dacă un doctor , vorbind despre o persoană draga , ți-ar adresa următoarea întrebare :
"- Unde vrei să moară , acasă sau în spital ? Oricum nu o mai duce mai mult de 2 săptămâni ! "
Aceasta a fost momentul în care lumea mea s-a prăbușit , în care am simțit că îmi fuge pământul de sub picioare , dar am rămas fermă . Mă mențineam pe poziții pentru că știam că ceilalți au nevoie de mine și nu puteam să îi dezamăgesc .

Timpul a trecut și am realizat că totuși sunt puternică . Mi-au spus-o și alții , dar am refuzat să îi cred.



Am supraviețuit unui tumult de sențimente...
Am învins durerea sufletească sau cel puțin ea s-a diminuat ...
Am reușit să mă ridic și să zâmbesc din nou...

Încă îmi este greu să vorbesc despre aceste lucruri , cred că se și observă acest lucru .
Am ales să vorbesc despre acest moment deoarece am primit o provocare de la Stalinskaya . Dacă nu știați , anul acesta aniversează 20 de ani în Romania . Da , 20 de ani de când ne încântă cu gustul ei puternic . Dacă prin absurd nu ați auzit de această băutură , iată o scurtă dar cuprinzătoare descriere .

Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.
Apropo , au și o sticlă aniversară foarte frumoasă :

P.S. : Mie îmi place vodka cu suc de mere .Vouă vă place ? 

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.