Comanda Melkior

De când am văzut ojele celor de la Melkior pur și simplu m-am indrăgostit și abia așteptam să reușesc să-mi fac și eu o comandă .
Am vrut mai întâi să le încerc , să văd dacă îmi plac cu adevărat , dacă sunt rezistente și pigmentate așa că am apelat la varianta mini de 4,5 ml .
Înițial voiam să-mi iau doar 2 , dar până la urmă m-am ales cu 4 , deh când vine vorba de produse pentru unghii mă abțin cu greu .


Da , știu veți spune că 3 dintre culori seamnămă foarte mult . Nu sunteți departe de adevăr , 2 dintre ele sunt aproape la fel , doar că una este mai inchisă , alta puțin mai deschisă , cealaltă este un mov prună . Si mai am un bej deschis - rozaliu .
Îmi plac ojele închise la culoare , probabil de aceea am ales aceste nuanțe . În plus sunt perfecte pentru anotimpul rece .
Iată nuanțele alese de mine : Black Tulip , Gravity , Havana Red și French Soft Pink .
Din păcate unele nuanțe nu se găsesc în acest moment .



La prima vedere sunt mulțumită , sunt pigmentate și rezistente . Singurul lucru care îmi displace puțin este faptul că se usucă cam greu . Dacă nu au răbdare să se usuce bine , pur și simplu se ia cu totul de pe unghii , ca un autocolant . Dar , dacă ești cuminte și aștepți , ojă rezistă cu brio o săptămână .
Momentan am folosit-o o singură dată , așa că nu am reușit să-mi fac o părere concretă , dar per total îmi plac .
În curând vor urma review-uri pentru fiecare în parte .

Costă doar 9 ,99 Lei .

P.S : Săptămâna aceasta la Melkior ai 25 % reducere la produsele din categoria Machiaj Fata . O alta promoție de care merită sa profiti : 50 % reducere la produsele selectate ( include farduri de pleoape si oja in varianta de 15 ml . Toate produsele disponibile le puteți găsi AICI .
În plus beneficiezi de transport gratuit toată luna ianuarie , indiferent de valoarea comenzii.


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.