Iar am lipsit , iar am revenit

Da , știu anul acestea am postat un singur articol în care îmi ceream scuze că am întârziat cu anunțarea câstigătorului Giveaway-ului și că nu am adăugat episodul 3 din evenimentul " Miercurea fără cuvinte" .
Între timp am trimis premiul , dar nu am reușit să postez și episodul promis . Îmi pare atât de rău . Încerc să mă revanșez la următorul .
Pur și simplu în ultima vreme fie nu am avut chef de blog , fie nu am avut timp să mă ocup de el , dar gata , de azi trebuie să-mi fac timp măcar câte 20 minute pe zi .

Tot , între timp , mi-au venit niște idei noi , așa că am creat o pagina noua de Facebook , dedicată exclusiv promoțiilor . Dacă vreți să o urmăriți și să mă ajutați cu un like o puteți găsi AICI . Nu am vrut să-mi aglomerez pagina de Facebook a blogului acesta cu o mulțime de astfel de postări . Voi încerca să vă țin la curent cu cele mai tari promoții si noutăti ale magazinelor online si fizice din Romania și nu numai .

De asemenea am creat un grup special pentru noi bloggeri . Mi-am dorit un grup mai diferit , în care pe lângă promovarea articolelor și a blogului să poți pune și întrebări , să poți ajuta alți bloggeri , să faci schimbi de like-uri , să promovezi articolele celorlați .
Îmi doresc un grup activ , în care fiecare membru să fie cu adevărat implicat .
Așa că , dacă sunteți bloggeri cu invit cu drag în acest grup . Împreună il putem ajuta să crească mare și frumos , ne putem ajuta reciproc . Aștept cu mare drag toate ideile voastre , pentru a îmbunății acest grup .

În altă ordine de idei , pot să vă spun că am rămas mirată de frigul de afară și de cantitatea de zăpadă . Nu a mai fost așa de câtiva ani . Din cauza frigului , nu prea am putut să ies cu piciul la plimbare așa că am stat mai mult în casă . Abia zilele trecute am ieșit câte un pic , dar se pare că nici el nu iubeste frigul pentru că începe să plângă după vre0 15-20 de minute . Pe scurt zilele acestea am fost sinistrați . Sper totuși să nu mai avem parte de așa vreme , dar cred că sper degeaba , pentru că am auzit că iar o să vină vremea rea .

Luna aceasta nu voi posta Favorite sau produse consumate , nu am adunat suficiente , așa că prefer să vă încânt în februarie cu aceste postări .
Plănuiesc totuși să vă arat ce produse cosmetice mi-am mai achiziționat în ultima vremea . De asemenea am în așteptare o comandă Melkior și una la 1001cosmetice , așa că fiți pe fază .


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.