Miercurea fara cuvinte ( Episodul 3 )

Saptamana trecută nu am mai apucat să particip la acest eveniment , dar astazi am profitat de putinul timp liber si am dat fuguta la laptop.
Provocarea de azi ? - "VOCEA STRAZII"

Deoarece azi sunt puțin melancolica , iata 5 imagini din Bucurestiul de altă dată .
Bulevardul Carol - Piața Rosetti - sursa foto : pmb.ro
Calea Grivitei - sursa foto : pmb.ro
Palatul Copiilor - sursa foto : razvanpascu.ro
Calea Victoriei - Cercul Militar - sursa foto : pmb.ro
Str. Lipscani - sursa foto : historia.ro
 Dacă vrei și tu să participi la tradiționalul eveniment " Miercurea fară cuvinte , poți găsi mai multe detalii AICI .

13 comments:

  1. Interesante imagini! Sunt faine pozele vechi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa este , au un farmec al lor . Parca mă face să-mi doresc să fi trăit în acele vremuri .

      Delete
  2. Foarte faine imaginile. Multă sănătate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că îți plac . Mulțumesc ! Asemenea !

      Delete
  3. Si cand ma gandesc ca pe linia 44, merge un tramvai cu un vagon ce pare decupat din pozele tale!
    Oricum, diferenta intre azi si atunci este tare mare. Dar mi-ar placea ca vechiul sa fie mai armonios inclus printre cladirile noi.
    Happy WW, Ana-Maria!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era frumos Bucurestiul . Acum avem parte de prea multa agitatie , aglomeratie , fite .

      Delete
  4. Ce bucurie! Tare mult imi plac calatoriile in Bucurestiul de alta data :) <3!
    Happy WW!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , sunt frumoase . Cred ca as fi fost fericita in acele vremuri .

      Delete
  5. Tare-mi mai plac "calatoriile in timp"! :) Sunt minunate imaginile pe care le-ai ales!
    Happy WW!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc ! Ma bucur ca iti plac . Din pacate pe zi ce trece se pierde tot ce a fost frumos in acele vremuri .

      Delete
  6. Frumoase imagini, din Bucureștiul de odinioară. Erau locuri frumoase, clădiri cu mult stil, cu un aer occidental. Astăzi este prea multă amestecătură de stiluri arhitecturale, fără nicio armonie între clădiri.
    Numai bine! :-)

    ReplyDelete
  7. Foarte tari imaginile, au intr-adevar un farmec aparte. Lipscani-ul cred ca a ramas la fel, a disparut insa tramvaiul. Hipsteri cu palarie sunt si acum in centrul vechi :))

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.