Trebuie sa-mi cer scuze

Ei bine , da , într-un fel sau altul trebuie să-mi cer scuze față de voi .
Din păcate în ultimele zile nu am mai postat nimic , dar nu aceasta ar fi marea problemă . Ci faptul că ieri trebuia să anunț câstigătoarea Giveaway-ul organizat pe pagina de Facebook și de asemenea să public al treilea episod din "Miercurea fără cuvinte "
Azi mă voi revanșa . Voi anunța câstigătoarea Giveaway-ului și voi posta și sl treilea episod .
Sper să nu fie cu supărare și mă înțelegeți , dar ștrumful meu a fost bolnăvior , a avut febră 39,5 și am tras spaima vieții mele . Acum este bine , e din nou vesel și activ și asta poate doar să mă bucure . În plus și eu am fost răcită cobză și nu prea mi-a stat gândul la blog .

E prima dat când bebe a avut febra așa mare . Din fericire nu a fost nimic grav . A trecut . Încă ne mai chinuim cu un canin care ne dă bătăi de cap și mai ales durere , dar la fel ca toate celelalte este o etapă firească și ușor , ușor trece , rămând doar o amintire .

Sper din suflet să aveți parte de un an mai bun , mai frumos , să fiți sănătoși și voioși . Sa aveți parte doar de lucruri extrem de frumoase și totul să decurgă așa cum vă doriți .


sursa foto : bronlea.com

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.