Imi incerc norocul la Spring SuperBlog 2017

Da , știu , probabil v-ați săturat sa tot auziți că particip la SuperBlog și mai ales că de data aceasta o să țin pe treabă .
Tocmai de aceea de data aceasta nu o să mai promit nimic , las timpul să decidă ce se întâmplă până la final . Nu îmi doresc să dezămăgesc pe nimeni , nici măcar pe mine .

Spring SuperBlog începe chiar mâine 01 martie 2017 . Așa că am doar puțin timp la dispoziție să mă pregătesc , să mă obișnuiesc cu ideea ca trebuie să mă țin de treabă .
O să mă concentrez pe faptul că-mi doresc foarte mult să particip la Gală și sper ca acest lucru să mă ambiționeze și să reușesc să fiu printre finaliști , chiar dacă nu voi obține unul dintre locurile fruntașe . Mai ales se zvonește că vom avea parte de o Gală de poveste , presărată cu multe surprize .
Am nevoie doar de puțin timp liber , de multă inspirație , de perseverență și mai ales ambiție să duc competiția până la capăt . De asemenea trebuie să-mi păstrez buna dispoziție și entuziasmul pe toată durata acestui concurs .

Știu că mai este doar o zi , până voi afla prima proba , dar pur și simplu nu mai am răbdare . Curiozitatea este la cote maxime .

Sper din suflet să nu dezamăgesc și de această dată . O să încerc din răsputeri să nu se întâmple acest lucru . Așa că vă rog să îmi țineți pumni strânși , să urați succes și multă inspirație .

Va învit și pe voi să vă înscrieți , o puteți face oricând pe durata competiției ( 1 martie - 11 aprilie ) , dar nu uitați că mâine 01 martie 2017 se publică prima probă . Tot ce trebuie să faceți este să scrieți un articol în care să vă anuntăti participarea la competiție și să completați formularul de înscriere . Regulamentul complet la competiției îl găsiți AICI .

Mult succes tuturor participanților !

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.