O noua saptamana , un nou inceput

Ei bine , stiu ca am lipsit aproape o luna . Habar nu am de ce tot apelez la astfel de pauze , cel putin uneori .
Acum am incercat sa ma concentrez asupra altor proiecte , insa mi-am dat seama că nu sunt pentru mine , cel puțin nu în aceste momente . Așa că am revenit la vechea mea pasiune .
Planuiesc sa ma inscriu la Spring Super Blog . Si sper sa reusesc sa merg pana la capat de data aceasta.
Ma tot gandesc ca as vrea sa schimb putin blogul , am nevoie de un nou inceput , am nevoie sa ies putin din aceasta rutina . Mai mult ca sigur ma voi concentra mai mult pe articole de beauty&fashion. Sunt lucrurile ce ma pasioneaza , imi fac placere .
Totusi imi este frica sa iau aceasta decizie , am impresia ca voi pierde din cititori , cu toate ca sunt aproape sigura ca voi castiga altii .
Pana una alta si ma hotarasc exact ce voi face pe viitor , va doresc o saptamana frumoasa , plina de impliniri .
Fetelor , sper sa primiti multe Martisoare .



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.