Planuri noi...

Ieri vă spuneam că am câteva planuri noi pentru blogul meu , ca vreau să ii dau un aer nou .
M-am tot gandit cum as putea să ma tin de cuvant . Am cateva idei si stiu ca vor mai veni si pe parcurs . Dar m-am gandit ca ar fi dragut sa le impart cu voi .
Am notat cateva idei , cu toate ca nu mi se par cele mai stralucite . Pana una alta , merg si acestea , mai ales ca timp de o luna si ceva trebuie sa ma concentrez si pe competitia Spring SuperBlog .
Treaba stă cam așa :

ARTICOL ZILNIC :

  • Produsul zilei : zi de zi vă voi recomanda un articol din diverse categorii , cum ar fi : fashion , beauty , copii , ingrijire personala , etc. ; produse care fie mi-au atras atentia , fie se afla la reducere 
ARTICOLE SAPTAMANALE :

Recunosc ca m-am tot gandit si m-am razgandit . Voiam sa fie ceva nou pe blog , mai ales ca intr-un timp am mai postat astfel de articole . Nu imi doream sa se repete , așa că am ales doar cateva :
  • LUNI - Un tutorial video : legat de make-up , nail-art , cosmetice , etc ; de obicei urmăresc astfel de videoclipuri si m-am gandit că ar fi dragut sa le impart cu voi 
  • MARTI - Noutati cosmetice / fashion : nu-i așa că ar fi drăguț să vă țin la curent cu noutătile în materie de fashion & beauty ?! ( deja am 2 articole pregătite )
  • MIERCURI -: este o zi dedicata evenimentul " Miercurea fără cuvinte " .
  • JOI - DIY - diverse videoclipuri de tip " Do it yourself " , genul acesta de videoclipuri este la mare căutare acum , majoritatea dintre noi ne dorim lucruri originale si mai ales făcute de mânuțele noastre , fie că vorbim de bijuterii , decoratiuni , felicitari , cadouri , etc .
  • VINERI - Top 10 : fashion , fashion și iar fashion : in fiecare voi voi alege 10 produse din anumite categorii ( imbraminte , incaltaminte , accesorii ) , pe care vi le voi prezenta cu drag . Sper să fie o sursă bună de inspirație pentru voi , atunci când plănuiți să mergeți la shopping .
Sâmbăta și duminică vor fi zile dedicate familiei , tocmai de aceea nu vreau sa promit că voi scrie articole de genul acesta . In funcție de timp voi publica articole .

De asemenea pe pagina de facebook veți găsi o postare în care voi posta diverse reduceri . Consider că este mai ok o singura postare în care să le cuprind pe toate , decât 6-8 postări în aceeasi zi . 

Dacă aveți ceva idei , aștept cu drag sfaturile voastre .



sursa foto : Mashable

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.