Sfidati la ceas de noapte....

Da,vreau sa plec din tara asta de cacao. Da vreau sa-mi iau familia si sa ma duc intr-o tara normala cu oameni cat de cat corecti.
Da,stiu ce vei spune.
Imi vei spune ca sunt o lasa si ca in loc sa lupt , aleg sa fug. Poate ca da , poate ca nu!
Totusi , ce ramane de facut,intr-o tara in care populatia este sfidata la ceas de noapte? O tara in care parerea ta ca cetatean de rand , nu conteaza?
Oamenii au iesit in strada ,si-au spus doleantele , dar nimeni nu a fost dispus sa ii asculte , din contra au fost sfidati cu nesimtire de niste oameni de joasa speta , hoti , niste scursuri ale societatii .
Au furat , au inselat si acum vor fi liber ca pasarea cerului si curati ca lacrima !Cel putin asa cred ei , pentru ca romanul nu uita , o sa razbune , candva o sa intoarca roata,dar ma tem sa nu fie prea tarziu?
Asadar , de ce sa mai raman aici?
Ce o sa invete copilul meu ?
Ca e bine sa inseli , sa furi , sa faci abuz in serviciu , ca oricum scapi basma curata ca Dragnea si acolitii lui?
Ca in propria lui tara , nimeni nu tine cont de parerea lui?
Ca lupta degeaba pentru un trai mai bun si o tara mai frumoasa , in timp ce altii sunt ocupati sa o distruga stand confortabil pe scaune ?
Ca el primeste la scoala un corn si o cutie de lapte , in timp ce altii mananca  tot felul de bunatati la preturi derizorii?
Ca el primeste o amarata de alocatie de 84 de lei , in timp ce pentru un detinut se cheltuie mai mult de 1400 de lei pe luna?

Doar atat vreau sa va rog : asa cum zicea si Tudor Chirila , nu apelati la violenta , pentru ca este exact cea ce vor !

P.S. : Recunosc ca ma ard talpile sa merg in Piata Victoriei , sa ma alatur celor protesteaza . Dar in acelasi timp ma gandesc , daca are rost sa-mi las copilul acasa , stiind ca oricum suntem sfidati ?
Imi vine sa plang pentru ca nu stiu cum ar fi mai bine . Plang pentru ca nu stiu cum sa-i fac un viitor mai bun copilului meu , aici in tara in care s-a nascut , in tare in care eu am crescut .
O parte din mine crede ca indiferent de ce voi face , nu se mai schimba nimic . O alta parte din mine , arde de nerabdare sa mearga acolo , sa isi spuna pasul , sa strige...

sursa foto : europalibera.org
Poate ca acum e momentul sa ne ambitionam si sa le dovedit ca suntem uniti ...

3 comments:

  1. De maine va fi liniste mai mult ca sigur...

    ReplyDelete
  2. Oho... de 8 zile e o liniste mormantala.
    Poti sta linistita pe net si sa aculti muzica de doi bani...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohoo...stiu cat de liniste a fost . Am "ascultat linistea" live in Piata Victoriei " .
      Cat despre muzica de 2 bani , habar nu ai ce muzica ascult !
      Poti sta linistit/a sub protectia anonimatului .

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.