Carolimetrul prospețimii

De când sunt mămică , am devenit și mai atentă la produsele pe care le cumpăr . In special la alimente și cosmetice . Mă uit atât la ingrediente , cât și la termenul de valabilitate , mai ales la produsele destinate ștrumfului meu .
Și până acum mă uitam , însă nu acordam la fel de multă atenție . Habar n-am de  ce ?
Acum sunt mai atentă cu depozitarea produselor alimentare . Am grijă să nu le uit prin bucătarie .
Probabil vă întrebați ce mi-a venit de vă vorbesc despre aceste lucruri . Ei Bine , veți afla în rândurile de mai jos .



#Mancarecunotificare

Cum ar fi ca mâncarea ta să te poate notifica atunci când nu este păstrată în condiții optime ?
Pare un pic ireal , nu ?
Află , că nu este pentru că cei de la Caroli au creat Carolimetrul Termic .
Pe Salamul Semenic Extra găsiți un cadran termosensibil ( o etichetă ) . Această etichetă îsi schimbă culoare în funcție de temperatura la care este ținut produsul . O puteți găsi atât pe salamul de 350 gr , cât și pe cel disponibil la vitrina asistată .
Este verde atunci când salamul este păstrat la o temperatură de cel puțin 8 grade , devenind galben atunci când temperatura este mai mică de 8 grade . Eticheta își schimbă culoarea în galben după aproximativ 40 de min , dacă nu este menținut la o temperatură mai mică de 8 grade . Ea redevine verde după aproximativ 60 minute .
Au și un spot TV , tare drăguț :




Un lucru foarte util , din punctul meu de vedere , pentru că nu-i așa , cu toții ne dorim să consumăm și să le oferim celor dragi cele mai bune alimente ! Voi ce părere aveți ?
Momentan această etichetă este disponibilă doar pe Salamul Semenic Extra , dar sper din suflet să fie disponibilă și pe celelalte mezeluri de la Caroli .



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.