Jurnal de mamica - Review - Emulsie antivergeturi Me&Mom

Când aflăm că vom deveni mămici sunt o mulțime de gânduri ce ne învălmășesc . O mulțime de emoții năvălesc în sufletul nostru .
Treptat ne obișnuim cu ideea și începem să ne gândim și la lucruri mai puțin importante .
Mă refer la aspectul nostru . Pe lângă kilogramele în plus , ne mai preocupăm și de vergeturi .
Eu mă număr printre noroacoase , nu am rămas nici cu vergeturi , nici cu kilgrame în plus ( cu toate că mi-aș fi dorit 2-3 kg ) .
Cât despre vergeturi , nu știu dacă este vorba despre genetică sau despre crema folosită în perioada sarcinii . Probabil că amândouă .
Ei bine , ați ghicit , azi o să încânt cu un review al unei creme antivergeturi . Este vorba de crema Me&Mom de la Cosmetic Plant .



Să începem...

AMBALAJ : Plastic
GRAMAJ : 200 ml
TERMEN DE VALABILITATE : 12 luni de la data deschiderii ( in funcție de lot )
MOD DE FOLOSIRE : Se aplică încă din primele luni de sarcină , de două ori pe zi , pe pielea curată a abdomenului , feselor , șoldurilor , sânilor . Se masează lejer până la absorbția completă . Este indicat a se utiliza încă 2-3 luni după nașterea bebelușului .
INGREDIENTE : Aqua, Paraffinum Liquidum, Petrolatum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Methylpropanediol, Ceteareth-25, Propylene Glycol, Isopropyl Myristate, Caprylic/Capric Triglyceride, Alcohol Denat., Chamomilla Recutita Flower Extract, Calendula Officinalis Extract, Plantago Lanceolata Leaf Extract, Hydrolyzed Elastin, Desamido Collagen, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Potassium Cetyl Phosphate, Glyceryl Stearate, Helianthus Annuus Seed Oil, Pentylene Glycol, Fructose, Urea, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Maltose, Sodium PCA, Sodium Chloride, Sodium Lactate, Trehalose, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Glucose, Parfum, Caprylyl Glycol, Phenylpropanol, Sodium Benzoate, Sodium Gluconate, Tocopherol, Phenoxyethanol

CE SPUN EI : 

Previne apariția vergeturilor .  Favorizeză circulația sanguină și stimulează regenerarea celulară . Vitaminele A, E si pantenolul hrănesc și hidratează tegumentul . Elastina și colagenul , cu excelente proprietăți de legare a apei , alături de extractele de gălbenele , mușețel și pătlagină cu proprietăți emoilente  și hidratante , sporesc elaticitatea epidermei , riscul apariței vergeturilor fiind semnificativ diminuat .



PAREREA MEA :

PLUSURI :
  • Raport calitate - preț foarte bun
  • Se absoarbe rapid și nu lasă o senzație uleioasă
  • Nu conține parabeni
  • Are o textura ușor lichidă 
  • Are un miros discret ( un plus în cazul în care nu suportați mirosul de parfum - așa cum am pățit eu ) 
Minusuri nu i-am găsit , poate mirosul , cu toate că este discret mi se părea un pic urât , cel puțin pe timpul sarcinii . Habar n-am de ce dar chiar nu-l suportam .
Așa cum am spus la începutul articolului nu am rămas cu vergeturi , cu toate că recunosc că nu am aplicaț-o în fiecare zi . După naștere , cred că am mai folosit-o de 3-4 ori .
Hidratează pielea si calmează lasă o senzație de răcoare . Eu o foloseam și atunci când aveam mâncărimi pe burtică .
O găsiți , in farmacii , plafare , DM sau în hypermaketuri . Costă în jur de 14 Ron . De asemenea o puteți achiziționa și de pe site-ul Cosmetic Plant  sau de pe site-ul Plantum .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.