Noua gamă Elseve Argila Extraordinara

Marți este ziua în care vă povestesc puțin despre cele mai noi cosmetice .

Printre cele mai noi , apreciate și celebre produse cosmetice nou apărute se află și Șamponul uscat Elseve Argilă Extraordinară .
Cu siguranță deja ați auzit de acest produs și multe dintre voi deja l-ați încercat . Din păcate eu mă aflu printre cele care îl au doar pe lista de dorințe .
Inițial mă gândeam să vă spun câte ceva doar despre șamponul uscat , însă mi-am dat seama că ar fi mai util să vă vorbesc despre toata gama Argilă Extraordinară .

sursa foto : www.facebook.com/lorealparis.ro


Noua gama este formată din 4 produse :

  • Mască pre-samponare cu 30 % argilă pură 
  • Șampon
  • Balsam
  • Șampon uscat .
- Masca se aplică pe părul uscat , pe scalp și la rădăcini și are rolul de absorbi sebumul și impuritățile
- Șamponul curăța perfect părul promitând 3 zile de prospețime ; în plus nu conține silicon
- Balsamul hidrateaza părul fără a-l încarca , oferă volum părului ; este mai ușor de descurcat 
- Șamponul uscat este aliatul de nădejde atunci când ești pe grabă ; în doar 2 minute îți poți reîmprospăta părul .

Gama Argilă Extraordinară conține 3 tipuri de argilă :
- Argilă albă : pentru împrospătare
- Argilă albastră : pentru revitalizare 
- Argilă verde : pentru purificare 

Mai multe detalii despre această gamă găsiți AICI

În ultima vreme , cel puțin după sarcină , părul meu are tendințe de îngrășare , tocmai de aceea mă tentează să încerc și această gamă . Dar mi-e greu să mă decid , deoarece din cauza schimbărilor hormonale , părul meu a căzut într-o veselie , este fragil și uscat .
Am vrut să aflu ce gamă Elseve mi se potrivește în acest moment , așa că mi-am făcut quiz-ul disponibil pe site-ul Elsve . Rezultatul a fost : Elseve Total Repair . 
Și tu poți afla ce gamă Elseve ți se potrivește . Quiz-ul îl poți găsi AICI


Această gamă este disponibilă atât în hypermarket-uri cât și în farmacii .
De asemenea o puteți găsi și în magazinele online : Emag , 1001cosmetice , Vivantis ,

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.