Noutati - Spuma de dus Nivea

Din păcate , ieri nu am mai apucat sa postez și rubrica de marți legată de noutățile legate de produsele cosmetice , așa că voi posta azi acest articol .
De ceva timp vreau să vă povestesc despre crema de duș de la Nivea . Probabil că majoritatea ați auzit de acest produs . O parte din voi deja l-ați testat .
Încă nu am reușit să cumpăr acest produs , dar sper că o voi face în următoarele zile .

Habar n-am de ce mă roade curiozitatea să încerc acest produs . Probabil că este ceva nou , până acum nu am mai folosit o spumă de duș , cu toate că știu că mai exista acest tip de produs .

Spuma de duș Nivea  promite să îngrijească delicat pielea , să o hidrateze . De asemenea dușul devine momentul de răsfăț preferat . Lasă pielea catifelată . E nevoie doar de o cantitate mica de produs ( pentru tot corpul ) , de mărimea unei piersici .
Spuma de duș este disponibilă în variante :

Mai multe detalii găsiți pe site-ul Nivea . În plus poți câstiga o spumă de duș Nivea . Dacă ești curioasă cum , AICI , afli mai multe detalii .

Este diponibilă în hypermarketuri și în magazinele de cosmetice . Costă în jur de 20 -22 de lei , cel puțin di câte am reușit eu să văd . Dacă gresesc vă rog să ma corectați .




No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.