O noua saptamana...

Da, azi e luni , a început o nouă săptămână . Dacă ar fi să ne luam după soarele de acum , putem spera la o săptămână mai frumoasă și mai călduroasă . Cel puțin când vine vorba de vreme . Totuși pare a fi un soare cu dinții . De dimineață era destul de răcoare .
M-am trezit fără chef de scris pe blog . De ceva vreme , simt nevoia să dorm într-una , dar dacă mă pun în pat , ziua , nu reușesc deloc să adorm .
În fine , până la urmă , mi-am făcut chef și iată-mă aici cu voi .
Vă urez o săptămână frumoasă și ușoară . Și mai ales sper să avem parte de o vreme frumoasă , sper să vină primăvară în sfârșit . Abia aștept să se încălzească să putem sta mai mult pe afară , să ne plimbăm , să mergem în parc și să ne jucăm linistiți , fără teamă că o să înceapă ploaia .


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.