Produsul zilei 02 Martie 2017

În aceasta dimineată plănuiesc să recuperez timpul pierdut ieri . Ieri mi-am dedicat timpul liber căutând o tricicletă pentru fiul meu , așa că îmi cer mii de scuze că nu am mai apucat să postez .

În urmă cu câteva zile am pus ochii pe o trusă de la L'oreal . Recunosc că îmi primul rând m-a atras design-ul ei . Apoi am realizat că nuanțele fardurilor de pleoape sunt mult prea sidefata . Din păcate pe pleoapele mele nu rezistă astfel de nuanțe , cu toate că îmi plac .

Este vorba despre paleta L'oreal Paris Couture Mademoiselle , în varianta travel size . Această paletă conține :  mascara 1 Volume Million Lashes, 3 rujuri în nuanțele Nude, Rouge Tender și Pink Fever, pudră BB Golden Ivory și 4 farduri de pleoape .

Trusa Machiaj L'oreal Paris Couture Mademoiselle


Am găsiț-o pe site-ul 1001cosmetice și din câte am observat aici are cel mai bun preț .  Dăcă și voi vă doriți această paletă vă recomand să o achiziționați de pe acest site . Preț : 59 Ron .

Ce părere aveți ? Pe mine , tare mă tentează să o achiziționez . Totuși o să mai aștept puțin , poate apare și o variantă cu nuante mate ale fardurilor de pleoape .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.