Raceala...bat-o vina

Vreau să-mi cer scuze pentru absența mea din ultimele zile . Din păcate piciul meu a fost răcit și nu prea mi-a stat capul la blogging .
Inca este un mic mucios , dar acum se simte mult mai bine si Slavă Domnului nu am avut de furcă și nu febra . Abia aștept să îi treacă și năsucul . Să vină vremea frumoasă să putem sta mai mult pe afară la joacă .
Cum era de așteptat m-am ales și eu cu o răceală frumoasă , cu febră , tuse și tot tacâmul .
Așa că blogul a rămăs într-un con de umbră în ultimă vreme .
Din păcate cu regret , spun că am ratat startul la SuperBlog . Nu am apucat să scriu la primele probe , motiv pentru care mă văd nevoită să renunț și de data aceasta . Doar că nu-mi pare rău , am fost alături de băiețelul meu .
Mă bucur că acum lucrurile s-au mai liniștit și îmi era dor de voi și de blog .

P.S . Am revenit la timp pentru un nou episod din " Miercurea fara cuvinte " .



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.