Review - Fond de ten Catherine Arley Dynamic ( Ladys )

În sfârșit a venit timpul pentru un nou review .
Sinceră să fiu nu prea am foarte multe de spus despre acest produs . Cu toate acesta voi încerca să vă lămuresc dacă merită sau nu să-l cumpărați .
Este vorba despre Fondul de ten Catherine Arley Dinamic de la Ladys . Un fond de ten ieftin , dar care își face treaba cât de cât .
Am achiziționat acest fond de ten într-o nuanță puțin mai inchisă decât mi-ar fi trebuie pentru că îmi doream să-l combin cu unul mult prea deschis pentru tenul meu . Nuanța este 03 .



Pe total , îmi place !


  • Este hidratant 
  • Are o acoperire medie 
  • Se aplică uniform , fără a lasa urme inestetice pe ten 
  • Are o rezistența de câteva ore ( până la 6-7 ore )
  • Nu oxidează ( nu devine portocaliu )
  • Nu îl recomand pentru un ten gras , după 2-3 ore fața începe să lucească ( cel puțin mie așa mi se întâmplă în zona T )
  • Raportul preț - calitate este unul ok din punctul de vedere .


Așadar dacă vă doriți un fond de ten , fără o acoperire mare , nu aveți tenul foarte gras la preț extrem de mic , chiar vi-l recomand . Dacă aplicați și o pudră rezistă mai mult timp .
Este disponibil in 4 nuanțe și costă doar 11,99 Ron
Îl găsiți pe site-ul celor de Ladys : click aici .



P.S. Acum are un nou ambalaj , ușor diferit de cel vechi , parcă puțin mai elegant .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.