Review - Unt de corp hrănitor Blissfully Nourishing - Planet Spa ( Avon )

Trebuie să recuperez la categoria Review , motiv pentru care în următoarea perioadă veți găsi destul de multe articole de acest gen .
Azi o să vă vorbesc puțin despre un produs potrivit pentru persoanele care au pielea foarte uscată : Unt de corp hrănitor Blissfully Nourishing Planet Spa de la Avon .



Eu am pielea foarte uscată , mai ales pe perioada iernii . Mereu sunt în căutarea unor produse foarte hidratante .

AMBALAJ : plastic transparent cu capac ;
GRAMAJ : 200 ml 
INGREDIENTE :








TERMEN DE VALABILITATE : 12 luni de la data deschiderii 
MOD DE FOLOSIRE : aplicati pe pielea uscata precum cea a coatelor, buzelor sau genunchilor de doua ori pe zi. Masati cu delicatete.

CE SPUN EI :

Pasaport pentru rasfat! Destinatia: Africa! 
Untul de Shea cunoscut si ca "aurul african", asigura ingrijire completa, hranind, catifeland si regenerand parul si pielea. 
Ghimbirul ofera regenerare si relaxare. 
Cum functioneaza: Netezeste pielea, hidratand si catifeland chiar si portiunile uscate.



PĂREREA MEA :

PLUSURI :
  • Hidratează intens chiar și pielea foarte uscată ;
  • Are un miros plăcut , discret ;
  • Lasă pielea catifelată , plăcută la atingere ;
  • Efectul durează chiar și 12 ore sau până la următorul dus ;
  • Are o textură foarte cremoasă , densă 
MINUSURI :
  • Conține parabeni 
  • Se absoarbe destul de greu ;
  • Se usucă destul de repede , tocmai de aceea recomand să-l închideți capul foarte bine .


Per total , îmi place , mai ales că hidratează intens . Totuși ai nevoie de puțină răbdare , atunci când îl aplicați , deoarece trebuie masat bine , pentru a intra în piele . 
Îmi place că efectul de hidratare dureaza , spre exemplu , aplicat seara , ține până în următoarea seara.
Eu l-am aplicat pe tot corpul , nu doar pe coate și genunchi , insistând pe porțiunile foarte uscate . Pe porțiunile mai puțin uscate , am aplicat mai puțin produs . 
Nu l-am folosit pentru buze . Habar n-am de ce , dar promit că în momentul în care îl voi achiziționa îl voi încerca și pe buze și vă spun și vouă ce efect are .

Ce părere aveți despre acest produs ?
Îl găsiți pe site-ul Avon la prețul de 32,63 Ron . În momentul de fața produsul nu se găseste în catalogul curent .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.