Scrisoare către ceruri

Dragă mamă

Au trecut aproape 7 ani , de când ai plecat într-un loc mai bun , mai frumos , mai liniștit . Încă îmi este dor de tine . Doar faptul că știu că mă privești de acolo de sus m-a ajutat și mă ajută să trec peste faptul că tu ai plecat pentru totdeauna .
Uneori mă supără faptul că nu mai ești lângă mine , dar îmi dau seama că nu a fost vina ta .

Îți mulțumesc pentru tot ...

Îți mulțumesc că mi-ai dat viața . Fără tine nu aș fi existat azi . Apreciez că deși aveai peste 35 de ani nu ți-a fost frică să mai faci încă un copil .
Îți mulțumesc că mi-ai fost mereu alături , atât la bine cât și la rău . Pentru nopțile în care ai stat trează pentru că eram bolnavă și voiai să fi atentă la orice gest al meu . Sau nopțile în care mă așteptai să vin acasă chiar dacă erai foarte obosită . Îmi pare rău că am întârziat , știu că îți făceai griji .
Îți mulțumesc că ai făcut atât de multe sacrificii doar că să-mi fie bine . Știu că ți-a fost greu și poate că atunci nu le înțelegeam , așa că îmi cer iertare pentru toate momentele în care te-am supărat .
Îți mulțumesc chiar și pentru certuri . Ele m-au ajutat să devin omul de azi .
Îți mulțumesc pentru tot ce m-ai învățat , fără ele nu aș fi reușit să trec peste anumite momente din via ța mea . Nu aș fi știu cum să procedez .
Îți mulțumesc pentru toate momentele de neuitat pe care mi le-ai dăruit , pentru fiecare clipă petrecută alături de mine .
Îți mulțumesc pentru copilăria extrem de frumoasă , că m-ai lăsat să fiu liberă și că în același timp știai când să-mi spui stop , că nu mi-ai îngrădit niciodată visele de copil naiv . Mereu îmi spuneai că dacă îmi doresc suficient de tare , sigur voi reuși să-mi îmi indeplinesc chiar și cele mai imposibile vise .
Îți mulțumesc că m-ai învățat să fiu puternică , să zâmbesc indiferent de probleme . Mi-ai spus că lacrimile  nu înseamnă slăbiciune , din contră ...
Ar mai fi atât de multe lucruri pentru care să îți mulțumesc , încât mi-ar trebui toată viața , dar tu le ști deja , așa că mă opresc aici .

Din păcate , mama mea nu mai este printre noi , motiv pentru care vă rog din suflet să vă apreciați părinți , să îi îmbrățișați și să le spuneți că îi iubiți și îi apreciați de fiecare dată când aveți ocazia .
Acum le puteți mulțumi realizând propriile mesaje ( video , poze cu mesaj sau doar un simplu mesaj ) postându-le pe pagina voastră de Facebook folosind tag Multumesc Parintilor .și hashtagul #multumescparintilor.
În plus poți câstiga 500 de lei  , prin tragere la sorți dacă trimiți scrisoarea ta printr-un mesaj către pagina Multumesc Parintilor .



Aștept cu mare drag să citesc și scrisorile voastre .

P.S. Îți mulțumesc  și tie tată .
Chiar dacă ne mai certăm  și o facem destul de des , știu că mă iubești și că ai fi lângă mine la greu . De asemenea apreciez toate sacrificiile pe care le-ai făcut când eram micuță .


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.